YİĞİT & ZEYNEP
El ele yürüyüşün ardından lokumlar da alınıp eve dönüş yaptılar.
-Kahve içer misin?
-Olur Zeynebim.
-Hemen hazırlıyorum.
Evdekiler yatmışlardı.
Zeynepte sessiz olmaya çalışarak mutfağa geçip kahveleri pişirdi.Kalbinin neden bu kadar hızlı çarptığına anlam veremezken elleri titremeden kahveleri dökmeden götürebilmek için duâ etti.
Odasına girdiğinde Yiğiti pencere kenarında gördü.
-Kahveler geldi.
-Lokumlu kahvelerimiz gelmiş dedi Yiğit tebessüm ederek ve devam etti.
-Ellerine sağlık Zeynebim.
-Afiyet olsun.
Birbirlerine bakıp konuşmak istiyorlar lâkin ikisi de nasıl başlayacaklarını bilemediklerinden susuyorlardı.
Yiğit derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
-Zeynebim...
-Efendim...
-Bir şey soracağım.
Aklımı yiğip bitirmeden öğrenmek istiyorum.
Yalnız yanlış anlamadan korkmuyor değilim.-Tâbi buyur.
Zeynebin gözlerinin içine bakıp soramayacağını bildiğinden, kahvesini bırakıp tekrar pencerenin önüne geçti.
-Eğer Şahin'in Osman abi ve yengeme yaptığı olmasaydı, Kartalın evlenme teklifini kabul eder miydin?
Yani O'nu sende...
Şey...
Seviyor... muydun?Zeynep hiç bunları duymayı tahmin etmiyordu.
Şaşırsada kızmadı.
Kahvesini bırakıp kitaplığına bakarak cevap verdi.-Benim sevdam onlardı...
Yiğit şaşırarak Zeynebe döndüğünde kitaplarına baktığını gördü ve sessizce Zeynebin söyleyeceklerini bekledi.
-Hani çocukluğumda bize büyüyünce ne olacaksın diye sorduklarında hep Zeynep hocam gibi olacağım derdim ya...
Yıllar geçsede düşüncem değişmemişti...
Orta okuldaydım. Her Din Kültürü dersinde içimi ayrı bir huzur kaplardı bunu hissedebiliyordum.
Okumaya dinlemeye doyamıyordum. O huzuru tattıkça bırakamıyodum.Rabbim hafızlığı nasip etti çok şükür.
İnşallah layık olurum...Sevdalanmaya gelince...
Kalbim kimse için hiç o tarafa kaymadı...
Bu Kartal abi içinde beni istemeye gelen diğerleri içinde geçerliydi...Yiğit "peki benim için de mi" diyecekti ama diyeceği cevap duymak istediği cevap olacak mıydı bilmediğinden bir şey söylemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SEVDAM (TAMAMLANDI)
EspiritualEfendimiz (sav) Hadis-i şeriflerinde buyuruyor ki: "Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek, sabredenin günahlarını, Allahü teala affedip Cennetine koyar." (İbni Asakir) "Ümmetimin üstün olan kimseleri, aşk belasına maruz kalınca iffetini muhafaza...