Kapının çalınması ile kapıyı açan Zeynep gelenleri görünce şaşırdı.
Çünkü gelenler hiç beklenen misafirler değildi.
-Aaa Zeynep kızım da burdaymış. Hoşgeldin kızım.
-Hoşgeldin Zeynep
Zeynep cevap veremeden Yiğit, Zeynebin elini tutup Kartal ve annesine cevap verdi.
-Hoşbulduk kardeşim. Sizde hoş geldiniz. çıktı ağzından yüreğinden "hoş gelmediniz" geçirerek.
Gelenleri Osman (Zeynebin abisi) de görünce kaşlarını çattı.
-Zeynep biraz bakar mısın abicim?
-Tabi abicim. Siz buyrun teyzem ben abime bakıp geliyorum.
-Tamam kızım sağol.
Misafirler içeri geçerken Osman, Yiğit ve Zeynep mutfağa geçtiler.
-Zeynep yengeni de alıp yukarı çıkıyorsunuz ve asla aşağı inmiyorsunuz.
-Osman abi bir sorun mu var?
-Anlaşılan bilmiyorsun. Şaşırmadım söylemez çünkü Zeynep. Sonra anlatırım Yiğit.
-Tamam abi.
Zeynep yengesi ile mutfağa geçtiğinde Osman
-Gülüm yukarı çıkın
-Yarim yapma lütfen böyle. Misafirlere annem mi hizmet edecek?
-Gülüm yukarı
-Abi bi sakin olup bana da ne olduğunu anlatır mısınız? desede Yiğit ona kimse cevap vermedi.
-Gülümm hadi...
-Zeynebim bizi biraz abinle yalnız bırakır mısınız?
-Niye? Yiğitte öğrensin. Yoksa biliyorum oda böyle duramazdı.
-Yarim lütfen. Hadi yengem çıkın siz?
Yiğit Zeynep ile çıkarken onun elini tutup yukarıya odasına girdiler.
-Zeynebim lafı dolandırma döndürme ve bana neler olduğunu açıkla hemen?
-Yarim şeyy.
-Zeynebimmm...
Zeynep masasının üstünden bir bardak su alarak yatağına oturup içti. Yiğitede yanına oturmasını işaret edip konuşmak istedi.
-Aşağıdaki misafirler yani Kartal abi ve ailesi seninde bildiğin gibi yıllardır komşumuz, tıpkı yengemler İstanbul'a taşınmadan önce komşumuz olduğu gibi.
-Evet biliyorum. Annesi ve babasına diyecek lafım yok lakin Kartalı da abisini de pek sevmem.
-Iıı şey... Abim ile yengem evlenmeden önce yengemi onlarda istemeye gitmiş abimin yengeme olan sevdalarını bile bile.
-Ne???
-Şahin abim ailesine abimin yengeme olan sevdasını bildiği hâlde söylememiş. Onlar İstanbul da iken yengem ağlayarak abime telefon açmış. Abim bunu duyunca delirmiş. Askeriyeyi birbirine katmış. Arkadaşları öyle anlattı. Komutanı esaslı adammış. Abimi yanında bir arkadaşıyla kafa izni diyerek izin verip göndermiş.
Abim ve arkadaşı resmen yengemgilin evine baskın yapmışlar.
Abim durumu açıkladığında gözler Şahin abiyi bulmuş. Babası yengeme kızım gönlün benim oğlandan mı yoksa Osmandan mı diye sormuş. Yengem abimin yanına geçince babası Şahin abiye tokatı yapıştırıp rahatsızlık verdik kusura bakmayın diyerek ayrılmışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SEVDAM (TAMAMLANDI)
SpiritualeEfendimiz (sav) Hadis-i şeriflerinde buyuruyor ki: "Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek, sabredenin günahlarını, Allahü teala affedip Cennetine koyar." (İbni Asakir) "Ümmetimin üstün olan kimseleri, aşk belasına maruz kalınca iffetini muhafaza...