Sabah ezanlarının okunmasıyla gözlerini açan Zeynep, Yiğiti yanında yanağını okşarken baktığını farketti.
Gözgöze gelmeleriyle utanan Zeynep
-Hayırlı sabahlar diyerek bakışlarını göğsüne indirdi.
Yiğit Zeynebin başını kaldırıp alnından öpüp tebessüm ederek
-Hayırlı sabahlar Zeynebim dedi.
-Şeyy... rahat edebildin mi?
-Senden bir şey rica edebilir miyim Zeynebim?
-Tâbi.
-Bana soru sorarken benden çekinme. Dilediğin her soruyu sorabilirsin, saçma sapan, anlamsız, ciddi hiç farketmez. Anlaştık mı?
Zeynep başını onaylar anlamında sallayıp hı hı dedi.
Yiğit de tebessüm ederek konuşmasına devam etti.
-Hiç rahatsız olmadım, huzurlu rahat bir uyku çektim.
Siz nasılsınız peki, rahat edebildiniz mi?-Bizde iyiyiz... devam etmesine fırsat gelmeden dış kapıdan zil sesi duyulması ile abisinin
-Geldimmm, cümbüş başlıyor. diyerek bağırması duyuldu.
Yiğit şaşırarak
-Bu saatte kim geldi ki ayrıca ne cümbüşü?
Zeynep te şaşırarak gülümseyip
-Düşündüğüm şeyse yârim aile toplanıyor.
-Bütün kardeşlerin aileleriyle buraya mı gelecek?
-Hı hı... Biz bunu iki-üç ayda bir yapardık. Bizde onun üzerine gelmişiz.
-Gözlerinin içi gülüyor şu anda. Seni böyle görmeyi özlemiştim. Ben sana neler yaşattım böyle özür...
-Şşşt diyerek Zeynep parmağını Yiğitin dudaklarına götürüp devam etmesine izin vermeyerek
-Olan oldu, geçmişe takılıp kalmayalım, Rabb'imiz bizi huzuruna bekliyor. Hadi kalkalım. dedi gülümseyerek.
Yiğitin de başıyla onaylamasıyla
-Hadi öyleyse yârim aşağıda bizi bekleyen büyük bir cemaat var.
Zeynep ve Yiğit gülümseyerek ayağı kalktılar. Hazırlanıp aşağıya indiklerinde Zeynep, abilerini tekrardan görmesiyle onlara özlemle sımsıkı sarıldı.
Annesi ve babası bu manzaraya gözleri dolup tebessüm ederek bakıyorlardı.
Çocukları aileleriyle yanlarında.
Çok şükür ki yüzlerinde ki tebessümü görüp mutluluklarına şahit oluyorlardı.Bir anne baba için bundan daha güzel bir manzara var mıydı?
Birlikte kılınan namazların ardından Osman Zeynebi çağırıp
-Özledik abim sesini. Haydi gönlümüzde ki pasları atıver.
Zeynebin gözleri yârini ve babasını buldu.
Onlarda onaylar biçimde gözünü açıp kapayınca yasin suresini okumaya başladı.(Zeynebin sesi ailesine haram değil, yani yanlış bir şey yapmayacak ama anadolu geleneklerine göre yetiştiğinden edeben babasından ve eşinden izin aldı.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ SEVDAM (TAMAMLANDI)
EspiritualEfendimiz (sav) Hadis-i şeriflerinde buyuruyor ki: "Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek, sabredenin günahlarını, Allahü teala affedip Cennetine koyar." (İbni Asakir) "Ümmetimin üstün olan kimseleri, aşk belasına maruz kalınca iffetini muhafaza...