MUSMUTLU SONSUZLUK (VEDÂ)

3.8K 244 39
                                    

Zeynep ve Yiğit çocukları ile birlikte Ramazan yaklaşıyor diyerek alışveriş yaparken bir arabaya Ali Şamili bir arabaya da Ümame Filistini oturtturmuşlardı...

Yiğit bi anda Zeynebin elini tutup durdurunca Zeynep sevdiğinin yüzüne baktı...

Yiğit önce çocuklarının daha sonra Zeynebinin gözlerine bakarak "İyi ki hayatımdasınız..." dedi ve yoluna devam etti...

Zeynep de sevdiğinin arkasından tebessüm ederek "İyi ki hayatımdasınız..." diyerek oda yoluna devam ederek alışverişi bitirdiler ve Yiğit arabayı eve değil dağ evine doğru sürdü...

Zeynep şaşırarak sordu...

-Yarim yanlış yola dönmedin mi?

-Eve gitmiyoruz gülüm.

-Nereye gidiyoruz peki?

-Dağ evine, ramazanı orada geçireceğiz nasipse...

-Çok sevinirim de senin işlerin ne olacak?...

-Abim babam ve damat bey idare edecek...

-Yarim yapma Mehmet abiye hâlâ mı damat bey diyorsun? Üzerinden yıl geçti...

-Kötü bi lakap takmadığıma duâ etsin...

Zeynep de tebessüm ederek arkada bebek koltuklarında oturan yavrularına bakarak 

-Sizin babanız çok inatçı biliyorsunuz demi? deyince 

Yiğit tatlı kızgınlık suratına bürünerek Zeynebine bakıp 

-Beni çocuklarıma kötü tanıtmayın küçük hanım...

Çocuklar da yarım yamalak konuşmalarıyla

-An... ne... Ba... ba... diyerek anne babalarına öpücük gönderdiklerinde

Zeynep ile Yiğit aynı anda

-Ben sizi verene kurban olurum dediler ve bol tebessümlü bol muhabbetli yolculuklarına devam ettiler...

Dağ evine vardıklarında Zeynep şaşırıp sevdiğine baktı... Ev büyümüştü çünkü...

-Yarim eve ek mi yaptınız?

-Ailemiz büyüyor Zeynebim ve babam her aileye bir dağ evi diyerek burayı bize verdi...Nur ablam ile Miraya da ayrı bir dağ evi aldı...

-Babam yaa... Adaletine her daim hayran olduğum Allah razı olsun ondan annemden... İtiraz edemiyorum artık...Çünkü hiç kabul etmiyorlar...

-Bence de itiraz etmeyin küçük hanım. Malum siz benden daha çok seviliyorsunuz...

Zeynep Yiğitin yanaklarına ellerini koyarak 

-Kıskanç kocacığım bende seni çok seviyorum diyerek sevdiğini öpüp göz kırparak eve paytak paytak yürüyen çocuklarının peşinden içeri girecekti ki...

Yiğit sevidiğini durdurup öyle kaçmak olmaz küçük hanım diyerek Zeynebini öpüp el ele içeri girdiler...

Yiğit önce çocukları için yaptırdığı ek odayı gösterdi...

Yiğit önce çocukları için yaptırdığı ek odayı gösterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SESSİZ SEVDAM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin