ALİ
Burnumu sevdiğimin saçlarına gömdüm.
"Efulim..." Diye fısıldadım.
Loya göğsüme daha çok yanaşırken o kadar savunmasızdı ki...
"Ne oldu?" Diye sormadan edemedim.
Loya hıçkırdığında kaşlarımı çattım.
Ağlıyor muydu?
"Loya..." Başını kaldırmasını istediğimi anlamasına rağmen beni umursamadı.
"Sus Ali!" Dediğinde sıkıntıyla onun saçlarını okşadım.
"Sıkıntı ben miyim?" Diye sordum. "Tamam diyelim ki benden rahatsız oluyorsun, haydi çekip gideyim yine..." Yutkundum. "Ama şu an gelip bana sarılıyorsun... Artık ne düşüneceğimi şaşırdım!" Dedim.
Loya başını kaldırdı ve gözlerime baktı.
"Sadece sussan olmaz mı?" Sesinin titremesi canımı sıkmıştı.
"Güzelim?" Onu sımsıkı sardım. "Ne oldu, anlat haydi bana." Dedim.
Loya huzursuzca iç çekti.
"Sana söylediklerim yüzünden pişman oldum..." Dedi çaresizce.
Kaşlarımı çattım.
"Nereden çıktı bu?" Bana biraz daha sokuldu.
"Hak etmedin." Dedi. "Ne kadar beni zorlasan da sen o sözleri hak etmemiştin Ali..." Belinden tuttum.
"Hani az önce onunla evlenmeyeceksin demiştin ya, o konu neydi?" Ofladı.
"Konu falan yok!" Diye kızdı.
Bir şey demedim ve dudaklarımı Loya'nın alnına değdirdim.
"Sana yine bir şeyler olmuş." Dedim.
"Ali..." Diye mırıldandı.
Loya'yı yavaşça kucağıma aldığımda itiraz etmedi ve kollarını boynuma doladı.
Onu dikkatle yatağa bıraktığımda yanına uzandım. Başını yavaşça tutup göğsüme doğru çektim, buna itiraz etmemişti.
"Aşkım..." Huzurla onun kokusunu içime çektim. "Senin moralini bozan başka bir şey var bence." Dedim.
Loya ofladı.
"Ay Ali ne yapsam suç oluyor!" Diye sızlandı.
"Bak yüzüme." Dediğimde omuz silkti. "Loya!" Ofladı ve başını kaldırdı.
Sevdiğim kadının masmavi gözleri içimi delip geçerken zorlukla derin bir nefes aldım.
"Loya'm, bir sorun var gibi. Bir sorun varsa eğer bana hemen söyle, birlikte çözüm bulabiliriz. Ben sana asla kızmam, ben sana kızamam ki.... Bir şey var da söylemiyorsan eğer-" Sözümü kesti.
"Of yeter ya, iki dakika da beni bunalttın! Gidiyorum ben, gerçekten katlanamıyorum artık!" Hızla onun kalkmasını engelledim.
"Dur!" Dedim ve onu birden altıma çektim.
Loya şaşkınca bana bakıyordu.
Yavaşça dudaklarına uzandığımda geri çekilmişti.
"Bak evlenirim onunla!" Diye kızdığımda ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"N-Ne?" Dedi.
Konuyu anlamasam da konuşmanın sonunu duymam işime yarayacak gibiydi.
"Ne olduğunu söylemesen de bu kadını kıskandığın çok belli. Kim bu, çok mu güzel? Seni bırakıp onu alacağıma göre bayağı bir güzel olmalı..." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğimdeki Sarmaşık (KARADENİZ SERİSİ-II)
General FictionAdam istemeye istemeye geldiği düğünde sıkıntıyla rastgele bir masayı seçip oturdu. Gözleri gelin ve damada kaydığında bir süre onların dansını izledi. Tam bakışlarını çekecekti ki gördüğü altın sarısı saçlarla birlikte adeta dili tutuldu. "Anneciği...