KESİT

57K 4.1K 406
                                    


Yavaşça ayağa kalktım.

"Su içeceğim." Dediğimde Eylül de ayağa kalktı.

"Ben de oğluma bir bakayım." Dedi.

Birlikte odadan çıktığımızda Eylül oğlunun odasına gitti.

Ben de aşağıya indim.

Salondan gelen sesleri duyunca sessiz adımlarla kapıya yaklaştım.

"Ne olacak şimdi?" Babaannemin sesini duyunca hızla saklandım.

"Bilmiyorum anne." Dedi babam sıkıntıyla.

"Ee yazık değil mi o uşağa, günahtır da!" Dedi babaannem. "Loya için yapmadığı fedakârlık kalmadı. Çok seviyor onu..." Dedem ofladı.

"Değer bildi mi senin torunun? Bana çatıp durdu, benden nefret etti! Ben onun dedesiyim, neden onun kötülüğünü isteyeyim? Bunu ona anlatamıyoruz ki, inatçı Laz kızı!" Dedi.

Annemin sesini duydum.

"Ali oğlum gerçekten çok fedakârlık yaptı, ah bir bilse Loya bunları... Şimdi bile onu çok seviyor, eğer yaptıklarını duysa iyice bunalıma girer." Dedi.

Neler oluyordu?

Neyi bilmiyordum ki?

"Girerse girsin, o uşak onun hayatını kurtardı! Eğer o olmasaydı Loya belki de çoktan..." Ardından babaannem sustu.

Çoktan ne?

"Ah insanca konuşabileceğim bir kız olsaydı keşke, ailenin tek kız çocuğu diye nasıl da şımartarak büyüttük onu... Dede dede diye kucağımdan inmeyen, okuldan gelince hemen bana sarılıp öpen kız bana düşman oldu!" Dedi dedem. "Neden, sırf onu kuzenine vermedim diye! E nasıl vereyim da, oğlanın içkisi kumarı bitmiyor... Son zamanlarda bir de yanında çalışan kadını taciz ettiğini duydum. Nasıl vereyim onu o adama, nasıl güveneyim ona?" Yutkundum.

Neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu...

"Ah Ali oğlum, nasıl da düşünmeden böbreğini verdi sevdiğine..." Dedi babaannem.

Olduğum yerde kalakalırken babaannemin ne dediğini idrak etmeye çalıştım.

Ne demişti o?

Olaylar olaylar...💕

Bölümü paylaşamadığım için sizlere küçük bir kesit yayınlamak istedim.😘

Çok güzel bölümler sizleri bekliyor... Okul açıldığı için bölümü ancak Cuma ya da Cumartesi tamamlayıp yayınlayabilirim.🙏🏻

INSTAGRAM:

rumeysagulhanhikayeleri

👆🏻👆🏻

Yüreğimdeki Sarmaşık (KARADENİZ SERİSİ-II)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin