"Jimin. Anlatıcak mısın artık?"
"Hah. Evet."
"Öyleyse, bekliyorum?"
"J-jungkook, b-ben hamileyim."
"Ne? Bir dakika.. sen sadece benimle- JİMİN SENİN HAMİLE KALMAN İMKANSIZ!"
"B-bilmiyorum değişik bir şekilde yumurtalıklarım varmış. U-umarım bu bebeğin senden olduğunu anlamışsındır?"
"Orasını anladımda... Ne yapacağız? Ailenin haberi var mı?"
"Var. Kustuğumu görünce annem beni hastaneye götürdü. Keşke gitmeseydik. Çok kızdı aşağılayıp durdu. Benim hamile kalan değil hamile bırakan taraf olduğumu söyledi. Anlayamıyorum buna neden bu kadar kızdı?"
"Jimin. Bu doğru bir şey değil ve annenin bu konularda hassas olduğunu en iyi sen biliyorsun.."
"Jungkook.. beni sinirlendirme içkiliydim hem bu çocuğu ben tek yapmadım değil mi? Biraz kendinde de suç arasan?"
"Haklısın.. p-peki park amca. O ne yaptı?"
"Ne yapıcak? Elime bebeği aldırmamla ilgili bu kağıtları tutuşturup sokağa attı. Çocuğu aldırmadan eve gelemiyecekmişim."
"A-aldırıcak mısın?"
"Ne yapıcam jungkook? Aldırmazsam babam eve almaz beş kuruşsuz kalırım. Nasıl büyütürüm onu ben. Hem bir bebeğin sorumluluğunu üstlenmek çok.. zor. İmzayı at da, evime geri döneyim..?"
"B-ben varım. Bir diğer babası da benim. Öyle değil mi?"
"Yapma jungkook... seni en iyi ben tanırım. Sen gelemezsin böyle şeylere. Aile olmak sana göre değil. Bir iki gün sahip çıkarsın. Diğer gün biter bu evcilik."
Pekala, şu an jungkook'a olan aşkım yok, tamamen bebeğim için burdayım.
"Yanınızda olacağım."
Ellerimi tutup bana destek olmaya çalıştığında tek düşündüğüm şey bebeğimdi. İçimi saran strese karşı gözlerim dolmuştu.
"Jungkook, bakamayız ki, ikimizde erkeğiz biz, bizden utanıcak, bir de kız olursa, onun sorunlarından ne anlarız? O-olmaz böyle at şu imzayı, lütfen"
Ağlamaya başladığımda gözyaşlarımı silip bana sarılmıştı.
"Onu öldürünce eline ne geçicek jimin? O minicik avuç kadar olan şeyi öldürdüğünde ne olucak? Şu an yaşadığın stres hep yanında kalacak. Seni çok az tanıyorsam onun canına kıydıktan sonra acı çekip kendi canına da zarar verirsin. Şimdi bir kere Daha düşün bence. Hayatta olup seni lafları ile ezmesi mi? Onu suçsuz yere öldürüp ömür boyu acısını çekmek mi? Ki ben zaten onum bize saçma sapan şeyler söyleyeceğini tahmin etmiyorum."
"Ö-öyle mi dersin?"
"öyle derim."
"Yanımda olacak mısın kook?"
"Tabiki olucam. Miniğimizi birlikte büyütüceğiz."
"Sana güvenebilir miyim?"
"Evet jimin. Bana güven. ne kadar aramızda bişey olmasada sevgimizle büyütüceğiz karnındaki bebeği" (palavra vol2)
Neden? Neden aramızda bişey olamıyor kook?
"B-babam? O çok kızıcaktır."
"Emin ol ben yanındayken hiçbir şey olmuycak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart beat | kookmin
FanfictionBir gecede aralarındaki abi-kardeş ilişkisinin sona erip, aşk ilişkisine dönüşeceğini bilemezlerdi... -mpreg-