~7~

8.7K 587 271
                                    

Dün olan olaylardan sonra jungkook'un arabasına binip evine gitmiştik. Saatlerce boş boş oturup sonunda uyumaya karar vermiştik. Bana bir oda gösterdiğinde bende odaya geçip iyi geceler dileyip uykuya dalmıştım. Şimdi de kahvaltı masasında çıtımızı çıkarmadan yemek yiyorduk. Bu sessizlikten rahatsız olup konuşmaya başlamıştım.

"Jungkook..."

"Hm?"

"Böyle mi devam edeceğiz..?"

"Sana aşık olmamı bekleme"

"Saçmalama kook seni sevmiyorken neden beni sevmeni istiyeyim?"

Yalan söylediğim çok belli oluyor mu?

"Boşversene.."

"Neden böylesin? Bana karşı çok iyimserdi-"

"Çünkü o zaman aramızdaki ilişki sadece abi-kardeşti"

"Anlamıyorum seni.. dün nasıldın bugün nasılsın. Karnımda bir bebek taşıyorum. Bu bebeğin babası sen olmasaydın yine beni üzmemeye dikkat etmen gerekirdi. Bu arada beni burada istemediğini iliklerime kadar hissetirdiğin için teşekkür ederim"

"Hamileliğini vurup durma! Her şey bir hataydı zaten.."

"Yeter!"

"Ne yeter?"

"Bir çocuk gibisin işte sen. Tıpkı bir çocuk gibisin! Keşke seninle o gece gelmeseydim en azından aramızda bir abi-kardeş ilişkisi kalmış olurdu..."

Sessiz kaldığında konuşmaya devam ettim

"Bıraksana ya.. senden böyle bir şey istemem bile hataydı. Bundan sonra gözümde hiçbir şeysin jeon jungkook! Git kim ile ne bok yersen ye. Ben gidiyorum."

"Hey! nereye gidiyorsun?"

"Cehenneme! Sakın peşimden geleyim deme- ah pardon benden kurtulmaya çalışan sendin zaten unutmuşum.. sana iyi günler!"

"Jimin! Hiçbir yere gidemezsi-"

"Kes sesini. Bu arada hiç misafir perver değilsin!"

Arkamı dönüp kapıya doğru ilerlerken arkamdan duyduğum bağırma sesine iyice sinirlenmiştim.

"İyi, git park jimin! Sonuçta yine tıpış tıpış geleceksin!"

Arkamı dönüp hızlı adımlarla jungkook'un önüne gelmiştim. Yanağına sert bir tokat geçirip konuşmuştum.

"Seni çok yanlış tanımışım jungkook..."

Evden, gözlerimden akan göz yaşlarımı umursamadan ayrılmıştım. Telefonumu alıp taehyung'u aramak aklıma yeni gelmişti.

"A-alo tae"

"Jimin?"

"Tae sizde kalabilir miyim?"

Bu kadar kısa bölüm attığım için hadi bana sövün. Ehehehe

heart beat | kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin