Jeon jungkook. Benim. Dudaklarımı. Öpüyor. Dudaklarımı. Dudaklarına. Değdiriyor. Ben. ise. Çıldırıyorum.
Ona karşılık vermiyorum Fakat zor duruyorum. Eğer ona karşılık verirsem yanlış anlayabilir.. Geri çekildiğinde konuşmuştu.
"Tatları güzelmiş.."
Gözlerimin içine bakarak, dudaklarını yaladığında sanki hiç utanmamışım gibi daha çok utanmıştım.
"Bunu neden yaptın?" Aslında çok hoşuma gitmişti. Ama ona belli etmemem gerekiyor çünkü, aramızda duygusal bir bağ olmadan sadece öpüşürsek çok saçma olur..
"Güzel gözüküyorlardı"
"Sadece güzel oldukları için mi?"
"Ham çikolata lekelerinden kurtuldun. Fena mı?"
"Evet fena. Bunu yapamazsın kookie"
"Nedenmiş? Oysa ben artık seni hep öperim diye düşünüyordum."
"Aramızda bir şey yok jungkook. Ben öpücüklerimi, aramda duygusal bir bağ olan kişiye vereceğim."
"Duygusal bağ? Öyle bir şey kaldı mı ya? Herkes birbirini kullanıp atıyor."
"Evet. Elbette kaldı. O senin düşüncen. Benim düşüncem bu."
"Hem bir dakika...."
Kaşlarını çatıp bana doğru yaklaşırken, geriye kaçmaya çalışıyordum.
"Sen..."
Yine durmuştu.
"Senin kocan benken, çocuğun bendenken, bir başkası ile ilişki mi yaşayacaksın?" Ne? Kocam mı dedi? Tanrım!
Daha da yaklaşıyordu... Daha ve daha.
"S-sen b-benim kocam değilsin. Hem şöyle yaklaşmayı kes. Korkuyorum."
"Seni yiyecek miyim?"
"B-beklenir"
"Buna hakkın yok."
"Neye?"
"Homofobik olan birisini kendine aşık ettirmeye."
"Kendimi sana aşık ettirmiyorum."
"Ya ben aşık oluyorsam?"
"O-olma o zaman" ŞAKA YAPMIŞTIM BANA AŞIK OLABİLİRSİN. HATTA O GÜZEL GÖZLERİN TEK BENİ GÖRSÜN KOCACIĞIM~
"Öyle mi dersin?"
"Evet"
"Zaten sen ve ben olamayız."
"Ne? Neden?" Hay sorduğum soruya sıçayım.
"Bakıyorum da çok endişelendin?"
"Yoo hayır endişelenme-dim"
"Sen ve ben olamayız çünkü, sen bu dünyaya gelmiş en güzel varlıksın. Ama senden önce bebeğim var."
"O bebek benim karnımda bir kere! Ban yaptım onu!"
"Ben de yaptım"
"Hem sen, bebeğim var diye böbürlenmeyi kes bence."
"Niyeymiş o?"
"Hiç sormuyorsun! Sancın var mı diye, kanaman var mı diye!" Gülümserken, birden gözlerimin dolmaya başlaması.. dengesizlik..
"Jimin..."
"Ne!?" Göz yaşlarımı silerken göz ucu ile ona bakmıştım. Gözlerimin içine bakıyordu. İlk defa bu kadar ciddiydi
"Senin.. kanaman mı var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart beat | kookmin
FanfictionBir gecede aralarındaki abi-kardeş ilişkisinin sona erip, aşk ilişkisine dönüşeceğini bilemezlerdi... -mpreg-