Ertesi sabahGözlerimi açmam ile kendimi bir otel odasına bulmuştum. Başım ağrıyordu.. Neden burda olduğumu sorgulamadan önce kalkmak istedim. Ama belime saplanan ağrı sayesinde büyük bir çığlık atmıştım.. Elimi belime atmamla çıplak olduğumu anlamam çok uzun sürmemişti. Tamam, yatakta çıplak yatarım ama altımda mutlaka bir şey olur... Kafamı yastığa atıp biraz düşünmeye başladım. Ama aklıma gelmi- BİZ DÜN JUNGKOOK İLE ÖPÜŞTÜK! Aniden telefonumu elime alıp, jungkook'u tuşlamıştım.
"A-alo kook"
"Jimin şey... Nasılsın?"
"İ-iyiyim, sen?"
"Bende.. B-bu arada, dün olanlar-"
"İçkiliydim ve seni öptüğüm için.. özür dilerim"
"Sadece öptüğüne emin misin?"
"Değilim. Ne yaptım? Kesin saçma bişey söyledim sana-"
"Jimin biz dün gece.. ımm nasıl söylesem"
"Neden bu kadar endişelisin? Ne yaptım kook? Söyle lütfen"
"S-sen b-birden üstüme çıkınca.."
"Ah! Tanrım.. Bu utanç verici"
"Üzgünüm kendimden nefret ediyorum... unut gitsin olur mu?"
"N-nasıl unuturum ki kook?"
"Nasıl yani?"
"S-sen benim kardeşimsin" (sg)
"Jimin zaten ben sana seni sevdiğimi söylemiyorum. Üzgünüm diyorum. Zaten bir erkekle bir erkek asla olmaz"
"Haklısın.. T-tabii olmaz"
"Unutabilecek miyiz?"
"Elbette"
"Pekala"
Telefonu kapadığında ağlamaya başlamıştım. Bacaklarımı kendime çekip mırıldandım.
"S-sen asla akıllanmıyacaksın kookie..."
Bu bölümü ne kadar atmak istemesem de aklıma başka kurgu gelmedi. Bütün gündür bu bölüm hakkında ne yapsam diye düşündüm ama umarım olmuştur. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart beat | kookmin
FanfictionBir gecede aralarındaki abi-kardeş ilişkisinin sona erip, aşk ilişkisine dönüşeceğini bilemezlerdi... -mpreg-