"Minnie, yanında olamadım. Özür dilerim.."
"Hayır taehyung.. Buna karşı pişmanlık duymanı istemiyorum. Sadece yanımda ol~"
"Her zaman yanında olacağım..."
"Teşekkür ederim~"
Birbirimize sıkıca sarıldığımızda, yüzümde ufak bir tebessüm oluşmuştu.
"Taehyung. Ders boş, kantine inelim mi? Kahve falan içeriz, hm?"
"İnelim minnie"
Sıradan kalkıp sınıftan çıkmıştık. Koridorlar boştu. Bu yüzden rahatlıkla yürüyebiliyorduk. Merdivenlerden inip, kantine yöneldiğimizde, ben masaya oturmuştum. Tae kahve alıp yanıma geldiğinde, ona gülümsememi sunup teşekkür etmiştim.
"Teşekkür ederim taetae~"
"Rica ederim jiminie~"
••••••••••••••••
Bütün ders havadan sudan konuşurken, zilin sesi kulaklarımızı doldurmuştu.
"Oturalım biraz daha, teneffüs bitsin sınıfa çıkarız."
"Ama jungkook? O her teneffüs yanıma gelir"
"Tamam seni bulamayınca kantine inecektir."
"Pakala."
"Eee nasıl gidiyor jungkook ile?"
"Her şey güzel."
"Devam edecek misiniz?"
"Edeceğiz. Ben ona hamile olduğumu ilk söylediğimde, düşük yapmaktan çok korkuyordum. Çünkü hem bebeğimi hemde jungkook'u kaybedecektim.. Artık bir bebeğim yok, fakat sevgilim ve arkadaşım yanımda.."
"Elbette yanında olacağız jiminie~"
Gülümserken, gözlerim kantinin girişine kaymıştı.. jungkook stresle yanımıza yaklaşıyordu.
"Tanrı aşkına, neredesin sen jimin-ah?"
"Kantinde oturuyorduk sevgilim~"
Gözleri tae'ye kayınca, yavaş bir şekilde devirmişti.
"Yine mi geldi bu?"
"Jungkook-ah, öyle konuşmasana!"
"Ne yapayım ama?"
Tae birden ayağa kalkıp, bana dönmüştü.
"Jiminie, ben gideyim. Sınıfta görüşürüz. Malum istenmiyorum."
İmalı bir şekilde konuştuğunda, jungkook atlamıştı hemen
"İmalı konuşmana gerek yoktu. Ve evet beni sevgilim ile yalnız bırakırsan hani?"
Dirseğimi karnına geçirdiğimde, acı ile inlemişti. Tae ise gözlerini devirmişti..
"Tanrı aşkına. Sizin aranızda ne var?"
Hellöö! Millet tae ve kook'un arasında ne olsun diye düşünüp duruyorum. Ama aklıma fikir gelmiyor~ fikir önerir misiniz? Bir sonraki bölümü ona ithafen yazacağım~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart beat | kookmin
FanfictionBir gecede aralarındaki abi-kardeş ilişkisinin sona erip, aşk ilişkisine dönüşeceğini bilemezlerdi... -mpreg-