"Jiminieee ben geldim!"
"Hoş geldin kookie."
Okuldan yeni gelmiştim. Jimin, bugün gitmek istemediği için onu zorlamamıştım. Ben ne kadar çabuk toparlansam da, jimin bir şeyin etkisinden asla çabucak çıkamazdı.
"Hadi ama jimin-ssi. Arlattık sanıyordum"
Koltukta oturan sevgilimin solgun hareket etmeyen bendeninin yanına oturarak sarılmıştım.
"Gözlerin niye şiş?" Şiş olan gözlerini, benim gözlerime odaklayarak sorusunu yöneltmişti.
"Biraz yoruldum. Sen neden ağlıyorsun hala?"
"Yapamıyorum.."
"Ama biz daha dün ne konuştuk sevgilim?"
"Onun mutlu olduğunu söyledin.."
"Evet. O çok mutlu."
"Ya değilse?"
Akan göz yaşlarından öperek onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Sen benimleyken mutlu oluyor musun?"
"Evet, çok.."
"O da ait olduğu yerde sevgilim. Sen benim kollarımda, o ise cennette mutlu.."
Jimin'in daha çok ağlaması ile elim ayağım birbirine karışmıştı..
"B-ben bir şey mi- sö- şey yaptım?"
"Aşkı çok güzel tanımlıyorsun sevgilim.."
Sevgilim.
Sevgilim.
Sevgilim.
Bana ilk kez sevgilim dedi.."Şimdi senden kendini toparlamanı emrediyorum jeon jimin!"
"Jeon jimin.. Güzel oldu. Bebeğimizin adı ne olurdu acaba?"
Kendimi tutamıyordum artık.. Ne kadar destek olmak istesem de, ne kadar neşeli gözüksem de, içim kan ağlıyordu.. Başımı göğüsüne atıp ağlamaya başladığımda, bana kocaman sarılmıştı..
"B-ben.. Çok üzgünüm jimin"
"Şşşşş"
"S-seni m-mutlu etmeye çalışırken d-daha çok battığımın farkında bile değilim.."
Hıçkıra hıçkıra ağlıyorken, tek yaptığı benim ile beraber ağlamak oluyordu..
"Bütün gün ağlasam da.. Onu geri getiremedim jiminim.. ö-özür dilerim.
T-tek tesellim, o-onun mutlu olduğuydu.. Buna hem seni, h-hemde kendimi inandırmaya çalıştım.."
"O-o geri gelemez.. Ama mutlu..."
"U-unutamıyorum.. ona hamile olduğunu s-söylediğin günü düşündükçe, hıçkıra hıçkıra ağlamak geliyor i-içimden.. Kendimi bile teselli edemiyorum.."
"Bana bak.."
Kafamı kaldırıp, yüzümü iki eli arasına almıştı.
"Sen çok güçlüsün sevgilim.. Hatta o kadar güçlüsün ki, Benim üzüntümü bile çekip alabilirsin üzerimden.. Ama sende narinsin sevgilim.. fiziğinden bakılırsa, çok güçlü gözüküyorsun.. Fakat burası *kalbimi gösterip* burası o kadar zayıf ki.. Sana yemin ederim, için kan ağlıyor.. Sana söylenen bütün laflar, kelimeler, azarlar.. Kalbini bir çöplük gibi kullanarak, hepsini buraya atıyorsun.. sende kırılıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heart beat | kookmin
FanficBir gecede aralarındaki abi-kardeş ilişkisinin sona erip, aşk ilişkisine dönüşeceğini bilemezlerdi... -mpreg-