1.0

473 129 178
                                    

Merhaba arkadaşlar,
İyi okumalar,
umarım beğenirsiniz...
💞💞💞


İşte şimdi tekrar başlıyorduk.
Saatlerce Sugaya gönderdiğim notu ona ulaştığını ve tepkisini öğrenmeyi beklemiştim.Şimdi ise fan buluşmasında ve konserde olanları anlatmasını bekliyordum.

Akşam olduğun da konser alanı ve konserde çektiği videoları atmıştı. Fakat ben attığı resimleri göremeden uyuya kalmıştım.

Sabahın ilk saatlerinde gözlerimi araladım. Erken olduğunu düşünerek yatakta daha rahat bir pozüsyon için debelendikten sonra yüzüme kadar çektiğim örtüyle, tekrar uykuya geçmeye hazırdım. Bir kaç saniye sonra aklıma dün olanlar geldiginde hareketlendim.
Yataktan ani bir şekil de fırlarken, gözlerim bir yandan da telefonumu arıyordu.

Açma tuşuna ısrarla bassam da açılmıyordu.
"Hadiii açıl lanet olası" diye söylenirken bir yandan da telaş için de şarj aletimi arıyordum.

Telefonu şarja takıp açılabilecek kadar şarj olmasını beklerken, uyumuş olmama inanamıyorum diye söylene söylene lavobaya gidip, sonrasında giyindim.
Telefon açılırken görebileceklerim için kalbim şimdiden yoldan çıkmış gibi atıyordu.
Aldığım nefes sanki ciğerlerime yetmiyordu.

Açılır açılmaz bir ton bildirim gelmeye başlamıştı.
Kakaotalktan gelenlere geçtiğim de, yüzümdeki gülümseme zaman zaman gözlerimin dolmasına sebep oluyordu.

Aynı ülkede yaşıyorduk, ama o gittikçe zirveye tırmanan bir idoldü ve benim onu görebilme şansım nerdeyse hiç yoktu.

Konser performansları ve fan buluşmasından gelen fotoğraf ve videoları kaç defa izlediğimin farkına varmadan uyanmam için kurduğum alarm çalmaya başlamıştı.
Biraz daha bekleyip cafe tarafına geçtim.
Kakaotalktan gelen bildirimle birlikte Bay Eunji'de cafeye gelmişti.

Etrafa bir göz gezdirdikten sonra yanıma yaklaşarak, yüzümde ki aptal sırıtışı farketmemi sağladı.

"Günaydın, bugün iyisin galiba?"

Şikâyet mi ediyordu veya iyileşmiş olmam dan mutlumuydu anlayamasam da onaylayarak  yerimden kalktım.

"Arkadaşım gelecek Bay Eunji, birlikte kahvaltı yapacağız."

Kafasında kurduğu her neyse yerlerine oturtmuş gibi kafasını sallarken, arkamdan seslenmişti.

"Arkadaşın, erkek sanırım?"

Dalgınlıkla evet dediğimi farketmem, biraz zamanımı almıştı.

Karşım da nasihat veren Bay Eunji'yi anlıyordum fakat bir türlü araya girip arkadaşımın kız olduğunu söyleyemiyordum.

"Bak Hilâl, bir erkek arkadaşın olabilir. Fakat çalıştığın ve hatta evin olan yerde buluşmanı onaylamıyorum."

Ne demek istediğini anlayabiliyordum. Tecrübesiz, genç ve o olmasa yapayanlızdım. Bana bir zarar gelebileceği endişesiyle bunları söylüyordu. Daha fazla endişelendirip, onu yormamak adına söze girdim.

"Bay Eunji, sanırım bir yanlış anlaşılma var. Gelecek arkadaşım bir kız"

O sıra da geldiğini farkettiğim arkadaşımı Bay Eunji ile tanıştırarak hazırladığım masaya geçtik.

Sabırsızlıkla neler olduğunu anlatmasını beklediğim halde bir türlü konuyu açmıyordu. Her şeyden genel olarak bahsetmeye devam ediyordu.
En sonun da isyan edecek olmamında etkisiyle küçük bir kahkaha atarak söze girmişti.

𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin