1.7

715 103 201
                                    

Selaaaammm,
Umarım beğenirsiniz..
İyi okumalar...
💜💜💜

En son bana beni görmeden yaşamanın anlamsızlığından bahsettiğin de ise, ne hissettiğimi çözememiştim.

Tek bildiğim ve karar verdiğim şey artık kesin olarak onunla yüz yüze gelmek istediğimdi...

..............

Hilalin anlatımından, 

Cho Hee söz verdiği gibi vakit bulduğun da aramış ve beni ikna eden bir açıklamada bulunmuştu.
Ne yalan söyliyeyim beni ikna etmesini ben de çok istiyordum. Hayatta bir insanın eline böyle bir fırsat kaç defa geçebilirdi ki?
Cho Hee' nin babası küçük bir reklam ajansında çalışıyordu ve ajansın BigHit ile yaptığı küçük işler karşılığın da bilet vermek için anlaşmışlardı.

Cho Hee ise biletleri alır almaz kısa süreli şokun ardından aklına gelen ilk kişi olarak bana koşmuştu.

Konser gününe kadar ne giyeceğimizi defalarca konuşmuştuk. Günler geçip konser günü geldiğinde ise akşam doğru olan konser için saatler öncesinden uyanmıştık.
Bu arada cafe için Bay Bae'yi ikna etmiş olsamda son anda onun işi çıkmasıyla Bay Eunjinin yeğenini çağırmak zorunda kalmıştım.

Bu durum rahatsızlık versede akşam ki konseri düşündükçe her şeyi unutuyordum.

Cho Hee ile buluşmak için sözleştiğimiz yere doğru yürürken sanırım yüzüncü defa çantamda ki bileti kontrol ediyordum.

Yüzündeki aptal gülümseme ile etrafı seyrederek buluşma yerimize geldim neyseki çok geçmeden oda gelebilmişti.
Konser için daha erken olmasıyla, konser alanına yürüyerek gitmeye karar vermiştik.

Konser için daha erken olmasıyla, konser alanına yürüyerek gitmeye karar vermiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alana yaklaştıkça çoşku ve army sayısı artıyordu.
Etraf oldukça hareketli ve cıvıl cıvıldı. BTS tam da kendine yakışan bir hayran kitlesine sahipti. Armyde üyeler gibi bir aile görüntüsü çiziyor yeni tanışanlar bile birbirlerine kırk yıllık arkadaş gibi davranıyordu.

Vakit geldiğinde konser alanına düzenli bir şekilde alınmaya başladık.
Bütün hayranlar alana alındıktan bir süre sonra duyulan müzikle ortamdaki ses daha da artmıştı. Muhteşem efektler eşliğinde sahnede beliren üyeler sanki gökyüzünden dünyaya ziyarete gelmiş birer yıldızlar gibi parlıyorlardı.

Hepbirlikte coşkuyla söylenen parçalar ile unutulmaz bir akşam geçirdiğimi düşünürken üyeler konser alanında yürüyerek armylerle etkileşime geçmeye başlamışlardı.

Bu zamana kadar normal tepkiler veren Cho Hee, Jhope'un yakından görmesiyle çıldırmış gibi hareketler sergilemeye başlamıştı.
Öyle ki etraftaki armyler bile dönüp bize bakıyor, bende onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
Verdiği bu tepkilerin meyvesini alan Cho Hee Jhope'un ona selam vermesiyle bu defada ağlama krizine girmişti.
Jhope yanında olan Yoongi ise olduğu yerde dona kalmış çılgın armyleri izliyordu.

𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin