Merhaba arkadaşlar,
Yorum ve vote istiyorum.
Ve bu hikayeyi okumalısın diyeceğiniz arkadaşlarınızı etiketler misiniz?
Sizi seviyorum...
💕💕💕"Hoşgeldiniz...Size ne ikram edebilirim?
"Az önce konuştuğumuz gibi Hilal, iki karamel makiyato..."
...............
Biran duraksamış ve olduğu yerde kalakalmıştı.
Kendimi kamufle ettiğim den birbirimizi tam olarak görememiştik. Şaşkınlığını atlatmaya çalışırken benide şaşırtan ve gerçekten beklemediğini anladığım durumla başbaşa kalmıştık.
"Sung ?"
Çıkarttığım gözlüğü masaya bırakarak maskemi çeneme indirdim. Başım önümde ayağa kalkerken hala yüzümü görmediğinden emindim.
Elimi uzatarak bakışlarımı yüzüne çevirdim."Merhaba Hilal"
Kocaman açtığı gözleri ve yüzünde ki ifade anlık şok yaşadığını düşünmeme sebep olmuştu.
Çektiğim sandalyeye oturmasını sağlayarak endişeyle onu izlemeye başlamıştım. Bu endişemin yanında uzaktan gördüğüm yüzünü daha net görmemle şaşkınlığımda eklenmişti.Kendi hakkında hep sıradan bir kız olduğunu, kendini hiç çekici bulmadığı söylemleri aklıma gelmişti.
Oysa her erkeğin dikkatini çekebilecek kadar güzeldi.
Kızaran yanakları ve şaşkınlıktan ne yapacağını bilmez halleri ise bu güzelliğine birde şirinlik katıyordu.
O çektikçe yüzüne dökülerek görüşümü engelleyen saçlarına sitem etmemek imkânsızdı. Tam da şu an gözlerini bana çevirse ona nasıl hayranlıkla baktığımı hissederdi..."İyi misin?"
Gözlerini zaman zaman benden kaçırıyor, ben ise ne düşünüp ne hissettiğini anlamaya çalışıyordum.
Elimi yaraladığı eline uzatarak avucunun içine bakmak istediğimde buz gibi olduğunu hissetmiştim.
Yer yer kalem lekesi olan elleri ne kadarda narin ve kırılgan görünüyordu.Dudaklarını birşey söylemek istermiş gibi aralamış ve sonrasında gelen sesle irkilerek elini elimden çekmişti.
Sesin geldiği yöne döndüğün de benden özür dileyerek hızla cafeye girmişti.
................
Yaklaşık yarım saat geçmişti fakat Hilal, ortalarda yoktu. Biraz sonra masama bırakılan karamel makiyatoyu bir başkası getirmişti.
Yanlış birşey mi yapmıştım? Belkide onu cafeye gelmeden, gerçekten ikna etmeliydim.Birden aklıma wattpad uygulamasına girerek ona msj yazmak gelmişti.
Eyer yanıma gelmeyecekse ona her zaman ulaştığım yerden ulaşabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)
Hayran KurguHer şey birgün canı sıkılan Suganın, sürekli karşısına çıkan wattpad uygulamasını yükleyerek, kendiyle alakası olan bir kurguyu okumasıyla başladı... ▪¤▪¤▪¤▪¤▪ Wattpad uygulamasını telefonuna yükleyen Min Yoongi kendisi ile ilgili olan bir hikayeyi...