Selamlar, iyi okumalar...
💜♥️💜♥️Fakat şimdide eğlenme sırası bendeydi hikayede okuduğum bölümden de esinlenerek verdiğim cevapla hepsinin hem yüz ifadesi hem de bana olan bakışları değişmişti.
Arabadan inmeden telefonumu kontrol ederek sessize aldım."Malesef Namjoon artık pede değil bebek bezine ihtiyacımız olduğu haberini aldım. Evet Bangtanboys amca oluyorsunuz."
.........
Hepsi ardı arkasına arabadan inerken şaşkınlık dolu yüzleri içimden kahkaha atmama sebep olsada bir süre daha eğlenmeye kararlıydım.
Asansöre binip ellerim cebimde aynaya sırtımı dayayarak en çaresiz ifademi takındım.
Duyduğum sorular ve karşılaşabileceğim sorunlar hakkında şimdiden aralarında münazaraya başlamışlardı bile."Hyung, karnını ben doyururum."
Diyen Tae'yi ittiren Jhope öne çıkarak söze girmişti.
"Onun bir annesi var. Her ne kadar biz tanımasakta!"
Diyerek imalı bakışlarını yüzüme dikmişti.
İçlerinde en sessiz kalan Namjoondu ve içimden bir ses onunda bu oyuna dahil olmak istediğini söylüyordu.
Asansör durduğunda önden inen Namjoon inanmamış olduğunu ispatlar gibi çoktan iş konusunda konuşmaya başlamıştı.
............
Yeni albüm için seçilen parçalar üstünde çalışarak. Belirlenen konseptin çekimlerinin yapılacağı yerin keşfini yaptık.
Yolculuklarımız ve boş bulduğum her fırsatta sürekli Hilalle yazışıyorduk.Sonunda işlerimiz bitmiş ve yurda dönmüştük. Odama kendimi atarak bir duş alıp, yorgun bedenimi yatakla buluşturmuştum.
Gözlerimi kapatmadan önce Hilali aramak niyetinde olsamda uyku beni çoktan esir almıştı...........
Hilalin anlatımından,
Kafenin tadilatı bitmiş tek ve benim için en önemlisi olan güvenlik alarmı kalmıştı.
Teknisyenin sürekli baştan başladığı kurulum her defasında hata veriyordu ve sonunda sanırım oldu diyerek merdivenden yorgunlukla indi.Hâlâ emin olamadığım alarm umarım hata vermez diye umud ederken teknisyeninde bundan endişeli olduğunu sözlerinden anlayabiliyordum.
"Bir sorun yaşarsanız saat kaç olursa olsun aramaktan çekinmeyin!"
Bunu söylerken alarma ekşittiği yüzüyle bakıyor olması bir sorun yaşayacağım garantisini verir gibiydi.
Peki diyerek uzattığı kartı alarak işime döndüm.
Akşam olmak üzereydi Yoongiyle hiç konuşmadığımızı farkederek en sonki mesajlaşmalarımızı kontrol ettim.
Çekimlerden dolayı yorgun olduğunu ve dönüş yolunda olduklarını yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)
FanfictionHer şey birgün canı sıkılan Suganın, sürekli karşısına çıkan wattpad uygulamasını yükleyerek, kendiyle alakası olan bir kurguyu okumasıyla başladı... ▪¤▪¤▪¤▪¤▪ Wattpad uygulamasını telefonuna yükleyen Min Yoongi kendisi ile ilgili olan bir hikayeyi...