0.4

1.1K 229 464
                                    

...ben 
söz verdim kendime, kör bir gecede 
ne yaparsan yap 
istersen  
hiç gelme  
istersen sevme hiç 
yine de  
seni bekleyeceğime dair söz verdim 
sana ya da bir başkasına değil 
kendime söz verdim 
kendime...

Keyifli okumalar diliyorum canlarım..
Satır arası yorumlarınızı ve votelerinizi esirgemezsiniz umarım...😘😘

Sizi çok ay lav yu 🤗🤗🤗

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Yatağına  uzandığın da uzun bir süre uykuya geçememiş olmasıyla sağa sola dönerek uyuyabilmek için çabalıyordu..
Uyuyamayacağını anladığında bağdaş kurarak yatağına oturdu. Jin ile nasıl bir hikâye yazacağını hayal ediyordu...

Telefonundan hem fotoğraflarına bakmak, hem de hikâye kapağı için uygun bir resim seçmek amacıyla nete girdi. Bir kaç fotoğrafını inceleyip, kusursuz bir yüz ve düzgün bir fiziğe sahip olan Jin'e hayranlıkla bakarken, hiç bir kız ona tepkisiz kalamaz diye gülümsedi..

Jin'in ilgi alanlarından yola çıkabileceğini düşünürken, kendisinin cafede çalışıyor olmasıyla yemekle ilgili bir hikâye yazabileceğine karar verdi...

Cafenin önüne asılacak olan posteri ile hergün onu izleyeceğini düşünerek yatağına gittikçe gömülüp yatar pozisyona gelmişti..

Sonunda ertesi gün onu, rutin ve sıkıcı bir günün beklediğini düşünerek derin bir uykuya dalmıştı...

.............

Elleri cebinde karşısında dikilen kişinin Jin olduğuna emindi, fakat burda ne işi olabilir diye düşünüyordu.

Cafenin camına yaklaşarak, daha dikkatli bakmaya başladığın da artık şüphe etmiyordu.
Evet bu Jin'di, bir model edasındaydı ve çok fazla asil bir havası vardı..
Karşı kaldırımda dikilirken birini beklediğini, etrafına bakışlarından anlamak zor değildi..
Hilâl heyecanla ne yapacağını bilemez bir şekilde onu izliyordu...

Bir an Bay Eunjinin sinirli sesiyle, alnını cama sert bir şekilde vurup kendine gelerek  camdan uzaklaştı.

"Hilâl !"

Diyerek gözünü ayırmadan baktığı yere, yani Jine bakıyordu. Bay Eunji'nin yüzünde "neden burda?" der gibi bir ifade vardı.
Hilâl, bunu anlamamış gibi yaparak birşey isteyip istemediğini sorduğun da kapıya yönelen Bay Eunjinin, sessiz kalmasıyla   tekrar gözlerini dışardaki Jine çevirmişti...

Başına gelecekleri düşünerek "Zavallı Jin" diye mırıldanırken, Bay Eunji onun yanına çoktan ulaşmıştı...

Aralarındaki konuşmayı duyamasa da, hareketlerinden anladığı bir şey vardı.
Bay Eunjinin inadı yüzünden cafe yüksek ihtimalle ceza alacaktı..

Sonun da cafeye dönen Bay Eunji Hilâle, seni bekliyorlar diyerek dışarıyı işaret etmişti...

O an kendini ışık hızında dışarda bulmuştu. Karşısında dikilen Jine selam vererek, neden onu beklediğini anlamaya çalışıyordu...

Bi süre sesiz kalan Jin'i, baştan aşşağa süzerken içinden konuşmadığını  farkedene kadar ona içini döktü..

"Bu inanılmaz...Sen...Resimlerinden çok daha yakışıklısın. Biliyor musun? Senin hakkında bir hikâye yazmaya karar verdim  ve...."

𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin