Merhabaaa, bu bölüm de Yoongi ve Hilâl'in biraz çenesi düştü.. 😂😂
İyi okumalar...
Yorum ve votelerinizi bekliyorum...
🥀🥀🥀Onun beni merak ettiği kadar ben de onu merak ediyordum. Fakat bu karanlıkta çekindiğim fotoğrafı göndermekte pek işime gelmiyordu.
İlk önce ben atıyorum dediğin de ise onun benimle dalga geçtiğini düşünmüştüm.
Ve attığı resim ile yine yanılmadığımı farketmiştim..."Evet Hilâl işte günlerdir sohbet ettiğin kişi"
.................
Yoonginin anlatımından,
Bir süre sessiz kalmış olmasını normal karşılamıştım.
Düşününce inanması zor birşeydi.
Yaklaşık yarım saat sonra tekrar mesaj attım."Hilal orda mısın?"
Hiç cevap gelmiyordu. Endişelenmiştim, uyuduğunu ümit ederek bir süre daha cevap vermesini bekledim.
Sabaha karşı uyandığım da yatağa düşen telefonumu farketmiştim. Sonrasında ise en son Hilalle yaptığım konuşmayı hatırlamıştım.
Mesajları tekrar kontrol ettiğim de hala gelen bir şey yoktu.
Bir kaç saat daha uyumak için zamanımın olmasıyla, tekrar uykulu gözlerimi kapattım.Tekrar gözlerimi açtığım da ise sabahın ilk saatlerin de göndermiş olduğu mesajı farketmiştim.
"Min Sung, neden zaaflarımı kullanıyorsun? 😄"
Evet tahmin ettiğim gibi bana inanmamıştı. Zaten düşününce kim inanırdıki?
En iyisi ona kim olduğunu başka bir yöntemle göstermeli veya gidip direk tanışmalıydım.Saate baktım henüz sabah saatleriydi, fakat cafe ile yurt arasında ki mesafeden dolayı öğle saatlerinde ki etkinliğimize yetişemeyeceğim belliydi.
Bunu mecburen başka bir güne ertelemem gerekiyordu. Tekrar wattpad girerek mesaj attım. Sabahın ilk saatleri olduğu için müsaitti ve şansıma onlinedı."Bunu sana ispatlamama ne dersin? 😄"
"Çok mutlu olurum."
"Ama sen bana fotoğraf atmadın 😕"
"Ahh üzülme Bay Swag, senin üzülmene dayanamam bilirsin. Akşamı beklersen sana özel bir tane atacağım"
Verdiği cevaplar beni iyice eğlendirmeye başlamıştı. Kendi kendime ona çaktırmadan sorular sorarak, benim yani Suga'nın hakkında ki düşüncelerini öğrenebilirdim.
Bunu gerçek kimliğimi açıklamadan yapmalıydım, yoksa eminim ki bana tek bir cevap bile vermezdi.Diğer üyelerden ses çıkana kadar odam da kalarak yatağımda keyif yaptım. Bu arada da Hilal'e sorabileceğim soruları düşünüyordum.
Bugünkü etkinliğin bitmesini ve bir an önce akşam olmasını, iple çekmeye başlamıştım.
Katıldığımız program da bile aklım da ona soracağım sorular vardı. O kadar kendimi buna odaklayarak kaptırmıştım ki, bir ara sorulan soruya saçma bir cevap vermiştim.Sunucunun sorduğu
• En çok ne yemeyi seversiniz sorusuna, ne talihsizlik ki "Jimin" cevabını vermiştim.
O an herkes eğlenmiş gibi görünsede ben dışardan nasıl göründüğümü merak ediyordum.Neyse ki yurda dönüş yolun da bizimkilerin pek sesi çıkmamış, bana pek bulaşmamışlardı. Sadece Jin hyung, Jimine ara ara takılıyor.
"Biraz kilo alırsan hepimizi besleyebilirsin" diye meşhur gülüşüyle bizi mest ediyordu.
Yanı başimda oturan Jiminse gözleri kaybolana kadar gülerken, ara ara dizime yumruklarını indiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙈𝙮 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙚𝙧 | ⓢⓤⓖⓐ | (𝙈𝙔𝙂~𝙒𝙖𝙩𝙩𝙥𝙖𝙙𝙙𝙚)
FanfictionHer şey birgün canı sıkılan Suganın, sürekli karşısına çıkan wattpad uygulamasını yükleyerek, kendiyle alakası olan bir kurguyu okumasıyla başladı... ▪¤▪¤▪¤▪¤▪ Wattpad uygulamasını telefonuna yükleyen Min Yoongi kendisi ile ilgili olan bir hikayeyi...