RODOS;
Küçüktüm, belki yedi belki de sekiz yaşındaydım. O zamanlar daha çocuktum işte. Normal bir ailem vardı, annem, babam ve abim vardı. Aramızda üç yaş vardı onunla. Geceydi ve ben uyuyordum. Kendi odamız olmadığı için abimle birlikte oturma odasında uyuyorduk. Çekyatta birlikte yatıyorduk, ben önde o ise arkamda.
Gece anlamadığım bir sebepten dolayı yatakta ileri geri gidip geliyordum ama yattığım yerde oluyordu bu. Arkamda her ne oluyorsa beni etkiliyordu. Sonra popomun açık olduğunu farkettim birşey sürtünüp duruyordu ama anlamamıştım. Çocuktum ve o gün çok oyun oynamıştım ve çok yorgundum. Gözlerim tekrar kapandı uyuyakalmışım.
Sabah uyandığımda ise bir şey hatırlamıyordum. Çocuktum işte. Fark ettim ki bu olay her gece tekrar ediyordu. Bir gece yine uyandığımda aynı şey oluyordu. Elimi popomda ki şeye götürdüm. Abim uyandığımı anlamıştı, ona yüzümü döndüm ve abi ne yapıyorsun dedim. Cevap vermedi, uyuyormuş gibi yapıyordu. Popomu geri kapattım ve ben de uyudum.
Sabah kalkınca abime her gece ben uyuduğumda ne yapıyorsun dedim. Bu gece uyuma sana ne yaptığımı göstereyim dedi. Tamam dedim, akşam oldu ve yine yattık. Abim bana donunu indir dedi. Dediğini yaptım çünkü çocuktum. O da donunu indirmişti bana arkanı dön dedi. Yine dediğini yaptım, poponu biraz geri kaldır dedi ve bunu da yaptım. Abim önünde sallanan ufak ama kalın şeyi arkama sürttürdü ve sonra yavaş yavaş deliğe girdi.
Abi ne yapıyorsun diye sordum. Seni sikiyorum oğlum ne yapabilirim dedi.Her gece bunu mu yapıyorsun dediğimde, evet her gece bunu yapıyorum dedi. Neden yapıyorsun dediğimde, zevk alıyorum oğlum dedi. Tamam o zaman arkanı dòn ben de seni sikeceğim demiştim. Sen daha küçüksün sikemezsin ki demişti. Ben de eğer seni sikmezsem annemlere yaptığını anlatırım dedim.
Söylememden korktuğu için dediğimi yaptı ve bende onu siktim. Bunun nesinden zevk alıyorsun ki ben hiç birşey anlamadım dedim. Çocuktum işte yaptığım şeyin hatta sikmek kelimesinin bile ne anlama geldiğini bilmiyordum. Abim bana eğil ve ağzına al dedi. Neyi dedim ona. Sikimi dedi, sikimi ağzına alacaksın ısırırsan döverim seni dedi. Dediğini yaptım ve abimin yüzü şekilden şekile giriyordu. Her hâlde zevk alıyordu, o da ne ise artık. Sonra şimdi sen ağzına alacaksın dediğimde sikimi ağzına aldı. Kabul ettim ki bu sikmekten daha zevkliydi.
Ama çocuktum işte bilemedim. Bilemedim ki büyüyünce başıma daha fazlası gelecekti. Büyüyünce ne sikler, ne popolar görecektim, ne zevkler alacaktım. Küçüktüm, çocuktum bilemedim böyle olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rodos'da Aşk Var
Random"İnsanlar, Her zaman bir sır saklarlar... Gizli sırları olmayan bir tek yetişkin yoktur şu dünyada... Peki benim sırrım mı ne..? Benim sırrım tam burada, göğüs kafesimin hemen altında, kalbimin de az içinde, siz beni anlayamazsınız belki ama anlamak...