RODOS;
Bakırköy'de ki Carousel'e alışveriş için gelmiştik. Mavi'ye girdik. Ben beyaz bir pantolon aldım ve üzerine mavi bir kot gömlek ile kombin ettim. Siyah bir kemer almayı da unutmadım. Kabine girip üzerimi değiştirdim. Dışarı çıktığım da Kutal ağzını açmış bana bakıyordu.
- Ne oldu? diye sordum.
- Sen. Sen çok cool olmuşsun. dedi.
Gülümsedim, sevmiştim bu çocuğu.
- Şimdi ne yapacağız biliyor musun? diye sordum. Arkada Lady Gaga - Aura çalıyordu.
- Hayır, ne yapacağız. dedi.
Giydiğim kıyafetlerin aynısının onun bedeni olanları aldım ve ona verip kabine gönderdim. Geri çıktığında ben de ona bakıyordum.
- Sen, sen ben olmuşsun. dedim gülerek.
Aynanın karşısına yan yana geçtik.
- Sanırım buna alışabilirim. dedi.
- Neye alışabilirsin? diye sordum.
- Seninle aynı kıyafetleri giymeye. dedi.
- Sanırım buna ben de alışabilirim. dedim.
Mağaza da dolaşan bir bayan yanımıza geldi 35 yaşlarındaydı.
- Siz ikiniz, ikiz misiniz? diye sordu.
Önce şaşırmış olsakta aynı an da;
- Evet hanımefendi. diyebildik.
Kadın bize genişçe gülümsedi ve;
- Çok tatlı görünüyorsunuz bu kıyafetlerle. dedi.
Teşekkür ettik. Üzerimizdekileri çıkarmadan kasaya gittik. Kabinden kıyafetlerimizi Kutal almıştı. Kasada ki kıza bakıp ikimizde göz kırptık. Kız nefessiz kalacak gibi oldu. Karşısında iki meteor ona göz kırpıyordu.
- Şey biz bu üzerimizdekileri satın almak istiyorduk. dedim seksi erkek sesimi takınarak.
- Tabi tabi. dedi otuz iki dişini sergileyerek.
Kutal ve ben barkodlarımızı sökmesini beklerken birbirimize göz kırptık. Kız pantolonların barkodlarını sökmeye çalışırken, oral seks yapmak istiyormuş gibi duruyordu. Kutal da aynı şeyi düşünüyor olmalıydı ki piç misin oğlum sen bakışı atmaya çalışıyordu.
Buradan çıkıp yan tarafta ki ayakkabıcıdan iki tane lacivert süet ayakkabı aldık.
KUTAL;
Kim derdi ki, böyle bir meteor çocukla aynı kıyafetleri alıp birlikte giyineceğimi. Ben meteor o başlı başına bir gezegen mübarek. Kasaya parayı ödeyip çıktık.
- Kuaföre gitmeye ne dersin? diye sordu.
- Olur tamam, bana uyar. dedim.
Bakırköyden ayrıldık ve Etiler'de bir kuaföre geldik. Burası Rodos'un kuaförüymüş, hep burada traş olurmuş.
- Selam, Aykut nabersin? dedi. Sakal traşı yapan adama.
Adam önce Rodos'a sonra da dönüp bana baktı.
- Rodos, kardeşim hoşgeldin, iyidir be sen nasılsın. dedi.
- İyidir kardeşim, ne olsun aynı. dedi.
Aykut 1.70 boylarında kumral kahverengi gözleri olan hafif göbekli 21-22 yaşlarında birisiydi.
Sıra bize geldiğinde Rodos Aykut'a;
- Şimdi bana yapacağın modelin aynısını dostum Kutal'a da yapmanı istiyorum. dedi.
Aykut ona başıyla anlaşıldı işareti yaptı.
RODOS;
Saçlarımın etrafını bir Colton Haynes edası ile kısa kestirdim. Hani şu Teen Wolf'un ilk iki sezonun da Jackson Whittemore rolünü oynayan çocuk, evet işte o. Yan taraf ve arka taraf iyice kısaltıldıktan sonra üstleri hiç kestirmedim sadece fön çektirdim. Saçlarımın üst tarafı biraz uzun olduğu için fönü sağa ve arka tarafa doğru çektirdim biraz kabarık ama yeşilçamın Kartal Tibet'inin evrim geçirmiş saç modeli oldu. Bu en sevdiğim modeldir bu arada. Sakallarımı biraz kırptırdım ve kirli sakal modeli oluşturdum. Aynaya bakınca tatmin olmuş bir şekilde koltuktan kalktım. Bu modelin aynısının Kutal'a da yapılacak olması hoşuma gitti.
Aykut işini bitirdiğinde Kutal ağzı açık kendini izliyordu. Yanına gittim, başının yanından kafamı uzattım ve birbirimize bakış attık aynadan. Kardeş olsak bu kadar benzeriz modeli ile hesabı ödeyip çıktık.
KUTAL;
Rodos beni alıp bir bayan kuaförüne soktu. Yine Etiler'deydik. Kapıdan girince 25 yaşlarında bir kız Rodos diye çığlık atınca şaşırdım. Rodos;
- Selam bebeğim. diyerek kollarını açtığında daha da şaşırdım.
- Kutal, bu ablam Lodos. Lodos bu da kapı komşum Kutal. diyerek bizi tanıştırdı.
- Memnun oldum Kutal. dedi Lodos bana içten bir gülümseme ile.
- Bende öyle. dedim uzattığı elini sıkarken.
- Tatlım bana doğum günü hediyemi vermeye ne dersin? diye sordu Rodos.
- Hemen şu koltuğa otur. dedi Lodos.
Rodos'a dönüp;
- Ne yaptıracaksın? diye sordum.
Bana bakıp;
- Sana yaptıracağım şeyin aynısını. dedi.
Ve beni yanında ki diğer koltuğa oturttu. İki kız geldi ve beni baştan sona süzdü sonra birer ellerimi aldılar. Diğer tarafta Rodos'a da aynı uygulama yapılıyordu. Anladım ki manikür yapılacaktı. Neyse bakımlı olmak güzeldir diyerek kendimi serbest bıraktım.
- Rodos, siyah mı olsun? dedi Lodos.
- Evet abla, her zaman ki gibi olsun.
- Her zaman ki gibi olan nedir? diye sordum.
- Sürme. dedi bana bakarak.
Lodos işini bitirdiğinde, Rodos'a baktım. Siyah sürmesi, mavi gözlerinin tüm canlılığını ortaya çıkarmıştı.
Lodos bu sefer bana döndü ve ben daha birşey diyemeden aynı işlemi bana da yaptı. Kabul etmeliyim sarışın olsam da bu sürme benim yeşil gözlerimi öne çıkarıp bana daha cool bir görünüm vermişti. Ve açıkçası ilk kez yaptırsamda çok beğenmiştim kendimi.
Lodos bize alıcı gözü ile bakıp;
- Siz ikiniz ikiz misiniz? diye sordu.
Rodosla birbirimize bakıp sırıttık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rodos'da Aşk Var
De Todo"İnsanlar, Her zaman bir sır saklarlar... Gizli sırları olmayan bir tek yetişkin yoktur şu dünyada... Peki benim sırrım mı ne..? Benim sırrım tam burada, göğüs kafesimin hemen altında, kalbimin de az içinde, siz beni anlayamazsınız belki ama anlamak...