Gay Bar Sürprizi, Sahi Sürpriz Mi?

763 19 8
                                    

KUTAL;

- Neden sürme çektirdik?

- Çünkü ben sürmeyi seviyorum, ve kabul et bana çok yakışıyor. dedi Rodos.

- Evet kabul ediyorum sana çok yakışıyor.

- Ne diyorum biliyor musun? Bence sana da benim kadar yakıştı. dedi gözleri ışıldayarak.

Gülümsedim, muhtemelen şu an da kızarıyordum. Anlamıyordum, acaba eşcinsel miydi, yoksa değil miydi? Sürme illa ki eşcinsel olduğunu kanıtlamazdı sonuçta. Bakımlı birisi olduğu belliydi. Her bakımlı erkek eşcinsel olacak diye bir şey yoktu.

Neyse ki akşam için her şey hazırdı. Sevdiğim bazı dostlarımı arayıp partiye çağırmıştım. Mekanı kapattırma fikrinden de vazgeçip Mete'yi tekrar aramış ve müşterilere açılmasını istemiştim. Ne kadar çok o kadar iyiydi.

Yani ortamın Gay Bar olduğu belli olmalıydı. Benim sap arkadaşlarımı doğum günümü kutlamak için bir mekana çağırdığımı düşünmemeliydi. Bu çocuk beni çok değiştireceğe benziyor, bakalım bu işin sonu nereye kadar gidecek.

- Ne düşünüyorsun? diye sormasıyla, düşüncelerimden uzaklaşmak zorunda kaldım.

- Seni acaba hangi mekana götürsem diye düşünüyordum.

- Gerçekten mi? Bu saate kadar bunu düşünmemiş miydin?

- Aslına bakarsan bir kaç yer aklıma geliyor ama kararsızım. dedim.

- Hum, biraz acele etsen iyi olur çünkü saat 8 olmuş durumda.

Zaman ne kadar çabuk geçmiş öyle, anlamamışım onun yanında.

- Tamam buldum, Nişantaşında sık sık gittiğim bir mekan var, oraya gidelim. dedim.

- Sen nasıl istersen. dedi.

RODOS;

Birlikte bir taksiye binmiştik, Kutal adresi taksicinin kulağına alçak sesle söylemişti. Bu yüzden verdiği açık adresi anlamadım. Nişantaşına geldiğimizde Kutal asıl mekanın önüne az kaldığını söylerek bir bez parçası ile gözlerimi bağladı. Heyecanlanmıştım.

- Umarım gözlerimi bağladığına değecek bir sürpriz hazırlamışsındır Kutal yoksa seni çok pis döverim. dedim.

- Tamam bana göre büyük bir sürpriz ama sana göre nasıl olur bilemem. dedi.

5 dakika sonra geldiğimizi söyledi. Kolumdan tutarak taksiden inmeme yardım etti. Kibar çocuk beni gerçekten mutlu etmişti. Bu kadar uğraşmasına hiç gerek yoktu. Ben zaten sabah kahvaltısı ile onu sevmiştim.

- 1, 2, 3. Sürpriz. dedi ve gözlerimi açtığında karşımda ki manzara kalp krizi geçirmeme neden olacak türdendi. Beni çok yakın dostum olan Mete'nin mekanına getirmişti. İyi de bu çocuk burayı nereden biliyordu ki?

- Ne düşünüyorsun? diye sordu.

Tam cevap vereceğim sırada karşıdan parlak dişleri ile bize gelen Mete'yi gördüm.

- Ah demek en sevdiğim Gay dostum Kutal, yine en sevdiğim Gay dostum Rodos ile tanışmış. dedi.

Kutal'a baktım aynı şekilde o da bana bakıyordu. İkimizde şaşkındık. Ve yine ikimizde aynı an da sağ elimizi yukarı kaldırıp olduğumuz yer de zıplayıp;

- Yes, biliyordum. Biliyordum senin Gay olduğunu biliyordum. diye bağırmıştık.

Ve sonrası Mete bize acayipsiniz dostum bakışı atarken biz birbirimize sırıtıyorduk.

Rodos'da Aşk VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin