Nazwa shippu: ROAH!
(dziękuję @NataliaNowaczyk0 ❤️)Usiadłam koło Noah'a na łożku z jedzeniem.
- To co robimy? - spytałam.
-Oglądamy coś?
- Co?
- Komedię? - spytał
- Romantyczną?
- Przeboleje - powiedział.
Przytuliłam go ze szczęścia. Wzięłam Macbook'a z biurka i położyłam go na łóżku.
- Jak stracić chłopaka w 10 dni? - spytałam włączając Netflix'a.
- Widzisz oglądasz takie filmy i potem jesteś jakaś niedostępna, nie, coś bardziej romantycznego.
- Bridget Jons?
- Powiedziałem romantycznego - oburzył się.
- Filmu o nas jeszcze nie nakręcili - wycedziłam.
Co ja właśnie powiedziałam? Ten uśmiechnął się łobuziarsko.
- Zdobylibyśmy Oskara, sam zagrałbym siebie, nie znaleźliby przystojniejszego aktora - powiedział skromnie - ale schrzlebia mi, że powiedziałaś akurat "o nas", a nie o tych frajerach ścianę obok.
Miał na myśli Emmę i Max'a, jejku ciekawe co oni teraz robią.
- Jak myślisz Max jej nie zrani? Wiesz kochała się w nim długo - spytałam z obrzydzeniem w oczach.
- Niewiem, kochanie.
Miałam ochotę uderzyć go, za to "kochanie".
Dostałam SMS, od Mamy, przeczytałam na głos.
Mama:
Pojechaliśmy z ojcem, coś tam podpisać, związku z przeprowadzką Kunegundy do nas, wrócimy za trzy godziny. Później ogarnę jakieś ciasto na wspólną Wielkanoc z Werbertami.- Masz jeszcze ten okres? - spytał głupkowato Noah.
- I tak byś nie zaliczył, pamiętaj cnotka - zaśmiałam się.
- Jesteś pewna? - spytał łobuziarsko.
Ah, ten jego wzrok złego chłopaka.
Przybliżył się do mnie i zaczął mnie całować. Chciałam go odepchnać, ale kupiłam mu zbyt zajebistą podróbke Armaniego.
Całowaliśmy się namiętnie, włożyłam rękę pod jego włosy, a on wsunął mi ręce pod bluzę, we wzorki playboy'a. Nasze ciała na chwilę oderwały od siebie.
- Zjebany okres - syknął.
- Wiem - pocałowałam go w policzek.
On przysunął mnie do siebie i położyliśmy się tuląc się. Leżeliśmy tak i jedliśmy chipsy.
Nagle do pokoju weszli Emma i Max. My nawet się od siebie nie odsuneliśmy, nadal byliśmy koło siebie.
- Eee, Max oni mają gorączkę? - spytała Emma.
- Trochę - odpowiedziałam - i jak tam się ogladało film?
Usiedli na łóżku, czułam się niezręcznie tuląc się do Noah'a przy nich, ale jakoś nie chciało mi się inaczej usadowić.
- A Max zaprosił mnie na obiad na naleśniki do baru, więc przyszliśmy wam powiedzieć, że zostajecie sami - mrugneła do nas okiem.
Nagle jej wzrok przykuła siatka z Lidla.
CZYTASZ
I need you
Novela JuvenilNienawidzą się... Mimo podobieństw. **Przed czytaniem zalecamy skonsultować się z lekarzem bądź farmaceutą gdyż moja książka może zagrozić życiu bądź zdrowiu **Występuje czarny humor i rasistowskie żarty. **Wulgaryzmy