To jest zwiastun książki. Dziękuje jeszcze raz @_Miintra 💗
https://drive.google.com/file/d/1-2EptO1HuVmIt1V3d5Tl8lXK2qbhM34J/view
______________________________________
Poranek.
Poniedziałek
Godzina: 7.00Wstałam.
Niestety nie tym razem, bitch.
Jeszcze nie umarłaś.O nie... Dzisiaj jest pierwszy dzień kiedy przyjdę do szkoły jako dziewczyna Noah'a. Plz kill me.
Te wszystkie laski mające kisiel w gaciach na samo imię mojego chłopaka, przecież one mnie zabiją. Nie planuje zostać pasztetem "Dudą", który wujek Zeldon przywozi z Polski, a później Max wpierdala go z cebulą i ogórem kiszonym. Nie chcę żeby Max mnie wpierdalał z cebulą i ogórasem, nie piszę się na to.
Dramatyzuje....
Wstałam z łóżka, połowa sukcesu za mną. Wypadało by wyglądać ładnie na własnym pogrzebie, ciekawe jak wygląda pasztet z makijażem, a sory widzę go codziennie od 17 lat.
Nagle dostałam powiadomienie
Messenger:***"męska dziwka" zmieniła swój nick na "zajebisty chłopak" ****
***"zajebisty chłopak" zmienił twój pseudonim z "grubej spasionej bulwy" na "nawet dobra dupa".
Ja: Odszczekaj to "nawet" dobra dupa!!
Zajebisty chłopak: Musiałbym ocenić 😉
Ja: Twoje niedoczekanie.
Zajebisty chłopak: Dobra dupo pospiesz się, bo czekam na ciebie w kuchni i patrzę jak Max je tosta z pasztetem, ogórkiem i cebulą.
Ja: Fuu będzie mu jebac w szkole z ryjca. Już idę. Poczekaj, aż wyciągnie kiełbasę podwawelską.
Zajebisty chłopak: Pośpiesz się, nie chce mieć tu taniego pornola z kiełbasą podwawelską w wykonaniu twojego brata, wolę w twoim :) .
Wyłączyłam telefon, wzięłam szybki zimny prysznic, żeby się pobudzić. Umyłam twarz i zęby.
Ubrałam niebieskie obcisłe spodnie z wysokim stanem i pasek. Czarną bluzkę z rękawkiem 2/4. Jako buty wybrałam vansy. Wyprostowałam moje długie ciemne włosy. Zakorektorowałam drobne przebarwienia i wytuszowałam rzęsy i wybalsamowałam usta, więcej mi nie potrzeba.Wyszłam z łazienki wzięłam plecak i poszłam do kuchni.
- Hej śmierdząca siostro - powiedział brat przegrywając kiełbase.
- Cześć piękna, trzymaj - Noah rzucił mi kawałek materiału.
Mój brat zaczął dławić się kiełbasą... Kiedy tylko usłyszał słowo piękna.
Rozwinęłam, to jego bluza.
Wtf po co mi jego bluza?- A po co mi to?
- To taki znak, że jesteśmy razem, żeby w szkolne pizdy miały ból dupy, a chłopy wiedziały, że zarezerwowana - powiedział Noah.
- Myślałeś o obroży z danymi? - odpowiedziałam.
- Daj spokój, pamiętaj zazdrosne pizdy z bólem dupy - powiedział Noah.
- Mam nadzieję, że chociaż ją wyprałeś. Nie chce pachnieć moimi poprzedniczkami - powiedziałam z ironią w głosie.
- Jakbyś chciała się pozbyć zapachu wszystkich zdzir z okolicy, które nosiły tą bluzę musiałabyś zrobić dezintegrację chemiczną tej bluzy - powiedział mój cuchnący brat.
CZYTASZ
I need you
Roman pour AdolescentsNienawidzą się... Mimo podobieństw. **Przed czytaniem zalecamy skonsultować się z lekarzem bądź farmaceutą gdyż moja książka może zagrozić życiu bądź zdrowiu **Występuje czarny humor i rasistowskie żarty. **Wulgaryzmy