18

1.4K 163 29
                                    

„Kaelin!" okríkol ma ktosi odrazu a ani som sa nestihla spamätať, keď ma dotyčný prudko schytil za lakeť.

„D-Drix?" vydýchla som prekvapene a od šoku, ktorý ma paralyzoval ani neprotestovala, keď ma začal vliecť po celej chodbe.

Len som stihla zaregistrovať to, ako nám každý horlivo uhýbal v ceste. Dostali sme sa až na druhý koniec, presne na miesto, kde sa nachádzala jeho skrinka. Náhle sme zastavili, pričom ma chytil za plecia a zúrivo oprel o jej chladné dvere.

Zamrkala som prekvapením a od zdesenia takmer ani nedýchala. Zdvihla som pohľad k jeho sýtohnedým očiam v snahe z nich čokoľvek vyčítať. No v tomto momente neodrážali ani kúsok dobra iba bezprostredný hnev.

„Vysvetli mi to, Kaelin," zavrčal.

„Č-čo ti mám vys-"

„Prečo sa bavíš s Asherom?!" zhúkol a ešte pevnejšie ma pritlačil ku chladnému kovu skrinky.

„Neba-"

„Dosť! Nesnaž sa, naozaj si myslíš, že som až tak naivný?" pokračoval nahnevane, pričom ma stále prepaľoval nevraživým pohľadom.

„N-ni-"

„Vieš, steny majú uši a ľudia až priveľa rozprávajú. Videli vás spolu a nie raz. Naozaj to všetko, čo som ti povedal berieš na ľahkú váhu?"

„Môž-"

„Neuvedomuješ si vážnosť situácie?!" zasyčal a päsťou udrel vedľa mojej hlavy. Od ľaku som podskočila pevne privierajúc oči. „Nechápeš, že ti môže ublížiť, keď dostane záchvat?!"

„Môžeš ma nechať aspoň raz normálne dohovoriť?!" skríkla som nahnevane a rázne ho od seba odstrčila, čím som sa konečne vymanila z jeho zovretia.

„Tak hovor!" vyzval ma a z jeho očí doslova šľahali blesky.

„Nemôžem sa s ním prestať stretávať aj keby chcem!"

„Netrep hlúposti!" odvrkol.

„Musím ho doučovať!"

„Č-Čo?" zháčil sa a jeho tvár sfarbilo číre zmätenie.

„Počul si! Musím s ním nedobrovoľne tráviť dva dni svojho času v týždni!"

„Ale t-to-"

„Presne tak!"

„To nedovolím," vyhlásil rozhodne a tentoraz jeho očí odrážali prosté obavy.

„Nedá sa nič robiť. Riaditeľ to tak sám chcel," vzdychla som.

„Daj mi tvoj mobil," prikázal.

„Č-Čo-"

„Proste mi ho daj, Kaelin,"

V okamihu som v zadnom vrecku svojich džínsov nahmatala mobil a podala mu ho.

„Dám ti moje číslo. Vždy, keď budeš s Asherom si ho dáš na rýchlo vytáčanie a ak by sa čokoľvek stalo, alebo sa Asher začal správať divne, zavoláš mi. Rozumieš?"

Bad to the boneWhere stories live. Discover now