„Kaelin-"
„Mlč."
Ani som sa nestihla spamätať, keď ma pomaly potisol až k jeho posteli a ľahol si nado mňa.
Bola som odhodlaná sa mu odovzdať. Úplne celá. Chcela som patriť len jemu. Túžila som cítiť ako jeho ruky blúdia po mojom tele. Vzrušenie mi prechádzalo každou bunkou a srdce mi bilo až nebezpečne rýchlo.
A zrejme som si ani neuvedomovala vážnosť celej situácie.
Alebo nechcela?
Kam som až svojou nerozvážnosťou bola schopná zájsť?
Problém bol v tom, že v ten moment som bola až príliš infikovaná. Nedokázala som prestať. Nemohla som. Nevedela som ako.
Znovu spojil naše pery v jedny a tentokrát ma bozkával s toľkou aroganciou a hnevom, až som sa bála, že každú chvíľu explodujem. Túžba medzi nami narastala každou prejdenou sekundou a moja myseľ bola úplne zatemnená. V tej chvíli neexistovalo nič iné ako Asher.
Odrazu sa odo mňa odtiahol a oprel sa čelom o to moje. Ticho pretínalo len naše zrýchlené dýchanie. Pozrel mi do očí a v tých jeho pohrávala akási zvláštna iskra. Jeho pery boli stále až hrozivo blízko a vtedy som si nepriala nič iné ako ich cítiť na sebe.
„Si moja, Kaelin," prehovoril tvrdo a jeho pohľad o čosi potemnel.
„Tvoje pery patria len mne,"
„Tvoja pozornosť je určená len pre mňa,"
„Tvoje srdce nebije pre nikoho iného,"
„Tvoje telo, duša, tvoja myseľ..
..to všetko patrí mne,"
„A nikto sa nemôže dotknúť toho čo je moje,"
„Patríš mi, Kaelin."
YOU ARE READING
Bad to the bone
Short StoryOna možno nebola liekom, no vzájomná láska ich liečila každý deň. Best rating: #1 in shortstory ©2018 | all rights reserved |