„Ako si mohol?!" zvrieskla som hystericky.
Hnev mi doslova vrel v každej jednej bunke môjho tela. V tej chvíli som mala chuť vraždiť, rozbíjať veci, trhať si vlasy... čokoľvek, čo by mi aspoň trochu vyventilovalo to obrovské napätie vo vnútri.
„Hlavne sa upokoj, Lin," odvetil úplne pokojne, akoby sa ho to ani netýkalo.
„Nehovor mi tak! Už nikdy!" v sekunde som bola na nohách, v snahe čo najskôr odísť z tohto prekliateho miesta.
„Pozri, všetko ti vysvetlím," upokojoval ma aj naďalej a vstal z postele.
Prišiel ku mne a vzal moje ruky do tých svojich.
„Ano?" predniesla som ironicky a falošne sa zasmiala. „A čo také? To ako si predstieral smrť najlepšieho kamaráta a pritom si ho len nechal zavrieť do ústavu?!" vytrhla som sa z jeho zovretia a nenávistne na neho pozrela.
„Urobil som to kvôli tebe. Všetko to bolo len kvôli tebe!" teraz už kričal aj on.
„Štyri mesiace. Štyri skurvené mesiace som žila v tom, že je Asher mŕtvy a toto je tvoje vysvetlenie?!" vyprskla som neveriacky a rukami si zašla do vlasov.
„Chcel som ťa len chrániť! Kurva, Kaelin, veď ty si si ani neuvedomovala, ako veľmi nebezpečný Asher bol kvôli jeho chorobe. Všetko si to brala až príliš jednoducho. Hocikedy mu mohlo prepnúť a mohol ťa kľudne aj zabiť. Naozaj si až tak zaslepená?!" pristúpil ešte bližšie ku mne až som sa strácala pod jeho výškou.
„Toto bol tvoj spôsob ochrany, hej?! Vidieť ma spadnúť na úplné dno, celý čas mi klamať rovno do očí, pozerať sa na to ako veľmi sa trápim a následne so mnou navštevovať psychológov a vravieť mi, že všetko sa dá časom do poriadku! Preboha, veď som si priala umrieť! A ty si sa len prizeral vediac, že Asher žije." pri poslednej vete sa mi zlomil hlas a v očiach som pocítila nový príval sĺz. „Dobre si sa zabával?"
„Jednoducho som sa o teba bál, Linnie. Vidieť ťa každý jeden deň v jeho prítomnosti a pritom tŕpnuť či sa dožiješ ďalšieho rána. Musel som s tým niečo urobiť,"
„Za celý ten čas, odkedy som sa s Asherom začala baviť, na mňa ani len nezvýšil hlas..tak mi tu prestaň hovoriť nezm-"
„Jeho stav sa zhoršil. Lieky mu prestali zaberať. Musel byť pod sedatívami a dvadsaťštyri hodín pod dohľadom,"
„Tak prečo to klamstvo s jeho smrťou?! Mohla som tu byť preňho, byť jeho oporou, keď ju najviac potreboval, pokúsiť sa aspoň o malý kúsok zlepšiť jeho už aj tak mizerné dni presne ako predtým! A takto..takto si teraz myslí, že ma už nezaujíma, že mi na ňom prestalo záležať, že ma prestalo baviť bojovať s jeho chorobou, že som to vzdala."
„Ver mi, Kaelin, bolo to tak najlepšie."
„Najlepšie pre teba možno! Len si sa proste nevedel zmieriť s tým, že som uprednostnila Ashera pred tebou. Celý ten čas, čo si sa nás pokúšal rozdeliť a 'chrániť ma', si len nechutne žiarlil! Priznaj si to, Hendrix."
„Máš pravdu. Chcel som ťa len pre seba, Kaelin Quinn. Už od začiatku si mala byť moja," hneď ako to dopovedal pevne omotal ruky okolo môjho tela.
Automaticky som ho od seba odstrčila ustupujúc pár krokov dozadu.
„Si nechutný a jediný chorý človek, ktorý potrebuje pomoc si ty. Už nikdy viac sa ku mne nepribližuj, rozumieš?! Už nikdy viac na mňa nehovor. Nikdy počuješ?!" flochla som nevraživo a prebodla ho mrazivým pohľadom.
A s týmito slovami som odtiaľ utiekla najrýchlejšie ako som vedela. V mysli som už bola pri Asherovi viacmenej vediac, kde by práve teraz mohol byť.
Tentoraz neexistovalo nič, čo by ma dokázalo zastaviť.
___________
je 2:42 ráno a časť vznikla len preto, že nemôžem zaspať *-*
Tak snáď potešila ♡
Už nás čaká len jedna ^
BINABASA MO ANG
Bad to the bone
Short StoryOna možno nebola liekom, no vzájomná láska ich liečila každý deň. Best rating: #1 in shortstory ©2018 | all rights reserved |