Bola som z jeho smrti tak mimo, že som začínala byť asi paranoidná.
Odrazu som totiž mala pocit, že ho vidím snáď úplne všade.
Len tento posledný týždeň som zahliadla postavu v čiernom a kapucni asi desaťkrát.
No vždy zmizla. Tak rýchlo ako prišla aj odišla.
Cítila som sa ako blázon. Moja predstavivosť sa so mnou až príliš kruto zahrávala.
Môjmu stavu a momentálnemu rozpoloženiu to rozhodne ani zďaleka neprospievalo.
Až tak veľmi som si priala, aby sa Asher vrátil, že som začínala mať halucinácie.
Moje predstavy sa čoraz častejšie premietali do reality.
Desilo ma to.„Prepáč," ospravedlňovala som sa osobe, do ktorej som kvôli zamysleniu práve vrazila. Vychádzala som z uličky s cereáliami v nákupnom centre a keďže som bola vo svojom svete, nevnímala som nič okolo.
No následne som na malý moment doslova zomrela. Predo mnou totiž stála osoba od hlavy po päty odetá v čiernom. Tvár som nevidela, keďže ju zakrývala mohutná kapucňa a čierna rúška.
Odpovedi sa mi nedostalo. Len popri mne prešiel, pričom mi nepekne vrazil do pleca.
Pár sekúnd som len zmätene pozerala pred seba snažiac sa spracovať to, čo sa práve udialo. A potom som sa ešte rýchlo obzrela.
A uvidela niečo, kvôli čomu sa mi takmer podlomili kolená. Doslova som sa musela chytiť regálu vedľa seba.
Jedna červená šnúrka.
„Šťastné a veselé,"
Trvalo len pár sekúnd, kým som identifikovala, komu ten hlas patril.
Otočila som sa a od hlavy po päty preskenovala osobu v čiernom. A všimla si, že jednu topánku mal previazanú červenou šnúrkou.„A-ale veď Vianoce sú až takmer za t-tri mes-"
„Viem, ale ja už tu vtedy nebudem,"
„A k-kde bud-"
„Pod hrubou vrstvou hliny."
„N-nie, také veci nehov-"
„Mŕtvemu mi bude lepšie."
„P-prečo nad takým niečím v-vôbec prem-"
„Už teraz sa neviem dočkať," priznal so širokým úsmevom, „takže šťastné Vianoce, Kaelin."
Vianoce boli pred dvoma mesiacmi.
Jeho želanie sa vyplnilo.Teraz mu už bolo lepšie.
___________
Blížime sa ku koncu 💜
BINABASA MO ANG
Bad to the bone
Short StoryOna možno nebola liekom, no vzájomná láska ich liečila každý deň. Best rating: #1 in shortstory ©2018 | all rights reserved |