Prekvapením som doslova zamrzla na mieste. V ten moment sa mi zastavil celý okolitý svet. Všetko akoby sa vytratilo a ja som sa ocitla v bezodnej čiernej priepasti, v ktorej jediný svetlý bod predstavoval práve Asher.
So zatajeným dychom som sledovala tú neuveriteľnú situáciu, ktorá sa predo mnou odohrávala. Nemohla som uveriť tomu, čo som videla. Na malý okamih som si dokonca začala myslieť, že sa so mnou len zahrávala moja nekonečná predstavivosť.
Asher sedel za obrovským ebenovým klavírom, ktorý bol nepochybne dominantou celej hudobnej miestnosti. Dokonale ladný pohyb jeho prstov bol zodpovedný za dychberúci zvuk, ktorý vypĺňal celý priestor naokolo.
Asher v tej chvíli pôsobil tak pokojne a nevinne až som cítila divné chvenie v žalúdku. Celé moje telo pohltili zimomriavky a tep sa mi razom vyšplhal do závratných výšin.
V miestnosti vládlo jemné prítmie, čo dodávalo okamihu ešte väčšiu intenzitu. Dnu prenikalo len denné svetlo z gigantických okien, ktoré dokola lemovali izbu. A keďže počasie už od rána sužovali husté dažďové mraky, tvorilo to takmer dokonalú atmosféru.
Nakoniec som sa odhodlala urobiť pár krokov vpred. Všetku pozornosť som upriamila na Ashera, v snahe nevynechať ani ten najmenší detail. Tmavé čierne vlasy, padajúce do jeho tváre zakrývali ešte temnejšie oči a znemožnili tým mojim vidieť emóciu, ktorú odrážali.
Teda aspoň som si priala, že v nich nejaký, čo i len malý náznak citu prebýval.
A tak ako každý jeden raz predtým mal na sebe mikinu znamenitej čiernej farby.
Všetko pôsobilo tak idylicky až vo mne odrazu Asherova prítomnosť vyvolávala zmiešané pocity. Nikdy by som si ani len nebola pomyslela, že budem svedkom niečoho podobného.
Nevedela som prečo, no zrazu som dostala neskonalú túžbu celý tento moment zvečniť. Rukou som siahla do zadného vrecka džínsov, odkiaľ som sa snažila vytiahnuť telefón. Ten ale v nasledujúcej sekunde dopadol s obrovským buchotom na dlážku.
Hneď na to pokojná melódia ustala a vzduch pohltilo mučivé ticho. Moje srdce sa rozbúchalo tak rýchlo, až som myslela, že si vydobije cestu von.
A keď sa od stien následne začal odrážať zvuk Asherových vojenských topánok chcela som utiecť preč. No bol to strach, ktorý ma prikoval pevne k chladnej podlahe. Odvážila som sa pozrieť rovno na neho a to ako nás každou ďalšou sekundou delila menšia vzdialenosť.
Zastavil tesne predo mnou a chvíľu len ľadovým pohľadom hypnotizoval ten môj. Pohľadom, ktorý mi mrazil krv v žilách. A následne urobil to, čo som čakala zo všetkého najmenej.
Objal ma.
Asher Langley ma objal.___________
Od ďalšej časti všetko začne! So get ready..
💙
(A poctila som vás pesničkou, ktorú momentálne počúvam 24/7 ^_^)
YOU ARE READING
Bad to the bone
Short StoryOna možno nebola liekom, no vzájomná láska ich liečila každý deň. Best rating: #1 in shortstory ©2018 | all rights reserved |