Spoločne sme potom opustili priestor skladu. V mojom prípade s veľmi skľučujúcim pocitom. Takmer akoby sa nado mnou vznášal ťažký búrkový mrak. Už som totiž viac nevedela čo si mám myslieť. Začínala som sa báť, že všetky pocity boli len chabou ilúziou.
A to zistenie mi trhalo srdce priamo z hrude.
„Roztomilé ako sa snažíš X,"
Doslova som primrzla k zemi, keď som uvidela Ashera opierať sa o stenu hneď vedľa dverí.
„Ale je jasné, že z teba hovorí žiarlivosť," Asher sa provokačne usmial a natiahol ruku mojim smerom.
V tej chvíli akoby zo mňa razom opadli všetky pochybnosti, ktoré mi doteraz spaľovali vnútro. Stačil jeden jediný pohľad do jeho neživých očí a v mojich útrobách sa opäť čosi zlomilo.
Teraz som už jasne vedela, že si Asher stihol privlastniť a ukradnúť moje srdce i dušu. Napádal mi myseľ a vkrádal sa do mojich snov.
Infikoval ma bez dostupnosti možnej protilátky. Zatarasil mi všetky únikové východy. A mne sa to nejakým divne zvráteným spôsobom páčilo.
Predtým než som prijala jeho ruku som sa ešte ospravedlňujúco pozrela na Drixa. Jeho oči v tom momente doslova šľahali blesky. Sťažka som prehltla a pomocou Asherovej ruky sa ocitla v tesnej blízkosti vedľa neho.
Svojim telom som sa oprela o to jeho na čo ma automaticky objal okolo pása. Vtedy akoby mnou prešiel výboj elektriny a moje srdce sa rozbúchalo ako keby sa snažilo vydobiť si cestu von.
Len Asher dokázal mať na mňa takýto efekt.
„To čo robíte nie je správne," zamrmlal Drix podráždene aj naďalej nás prepaľujúc pohľadom. „Stiahneš ju so sebou." skrivil obočie.
„Buď sa naučíme plávať spolu alebo sa potopíme."
Asher mal pravdu.
Pretože ma mohol pretiahnuť peklom, pokiaľ by to znamenalo, že by som ho mohla držať za ruku.
ESTÁS LEYENDO
Bad to the bone
Historia CortaOna možno nebola liekom, no vzájomná láska ich liečila každý deň. Best rating: #1 in shortstory ©2018 | all rights reserved |