43

1K 129 24
                                    

Bolo to, keď sme práve prechádzali okolo Asherovho domu. Pozorne som sledovala každý jeden jeho detail, aj keď v hĺbke duše som vedela, že si tým len viac ubližujem.

A potom niekto vo vnútri odostrel záves. Bolo to možno len pár chabých centimetrov či dokonca milimetrov..ale videla som to.

A bola si viac než istá, že sa práve teraz niekto nachádzal vo vnútri. Možno som z jeho smrti bola stále otrasená, možno som pomaly šalela, ale až takú veľkú predstavivosť rozhodne nemám.

„Zastav!" okríkla som Drixa a rukou už chytala kľučku dverí.

„Prečo?" zamrmlal a v spätnom zrkadle mi venoval nechápavý pohľad.

„Zastav prosím!" môj hlas sfarbilo číre zúfalstvo a oči mi zaplavili slzy.

„Kaelin, prosím...upokoj sa," chlácholil ma ďalej úplne ignorujúc vážnosť situácie.

„Vyskočím!" vyštekla som a otvorila dvere.

V tom momente auto prudko zastavilo a mne sa bezpečnostný pás nepríjemne zarezal do krku. Horlivo som ho odopla a vyskočila von. Potkla som sa na obrubníku a takmer spadla nebyť lampy vedľa mňa.

Prišla som k dverám domu, kde Asher raz býval. Za tie štyri mesiace sa nič nezmenilo, akurát tráva v predzáhradke bola podstatne vyššia.

Začala som päsťou búšiť do dreveného povrchu ignorujúc ostrú bolesť. Slzy mi už nezastaviteľne stekali po lícach a psychická bolesť, ktorú som vtedy cítila sa prelínala do tej fyzickej.

„Asher, prosím!" zakričala som najhlasnejšie ako sa dalo a plecom sa snažila vyraziť dvere.

„Kaelin, preboha! Čo to tu vyvádzaš?!" povedal Drix zhrozene a aj cez môj protest ma odtiahol od dverí.

„Videla som ho! Bol v okne!" zhúkla som hystericky a snažila sa vytrhnúť z jeho zovretia.

„Shh Lin, to bude dobré." pevne ma objal a začal hladkať po vlasoch. Začala som udierať do jeho hrude a moje vzlyky sa rozliehali po celej ulici.

„Urobíme to, čo ti poradil psychológ. Hlboký nádych a výdych," prehovoril pokojne a rukami chytil obe moje líca pozerajúc mi rovno do očí.

Smrkla som a otvorila oči. Palcami mi zotrel slzy a jemne sa na mňa usmial.

„Všetko bude v poriadku. Som s tebou a spolu to zvládneme," venoval mi bozk na čelo a opäť ma uväznil v objatí.

Nič nebolo v poriadku.
Bez Ashera už nikdy nič nebude v poriadku.

~
Pravdou bolo, že som Ashera v okne skutočne nemohla vidieť. Jeho otec totiž dom predal deň po jeho smrti.

____________

Už len 3 časti a epilóg! ^-^
viem, že vás to zrejme už nebaví, tak som sa rozhodla to o niečo skrátiť (:

Ale práve som vydala nový príbeh.. again :D neskutočne by ma potešilo, ak by ste mu dali šancu❤

 again :D neskutočne by ma potešilo, ak by ste mu dali šancu❤

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Bad to the boneحيث تعيش القصص. اكتشف الآن