Rozdział 5

2.9K 213 152
                                    

- No gej... - mruknął chłopak.

Nagle do pokoju wszedł rogacz i spojrzał zdezorientowany na czarno okiego.

- Tom, co ty odpierdalasz?

Na to, ten tylko uniósł triumfalnie mangę do góry i krzyknął:

- No wiedziałem, że jesteś gejem!!

- No i? - norweg podszedł do niego i odebrał mu komiks, odkładając z powrotem na miejsce.

- Czyli.. Lubisz "w dupę"? - zapytał brunet.

- Tom, kurwa! - wkurzony popatrzył na drugiego chłopaka.

- Ale jak możesz woleć chłopaków od dziewczyn?! To nie logiczne! - uniósł ręce do góry.

- Nie wiem, może wolę, może nie! Chuj ci do tego i chuj cie to powinno interesować! - odepchnął czarno okiego i wyszedł wkurwiony z pokoju.

Tom jeszcze chwile stał w miejscu, po czym również wyszedł z pomieszczenia, kierując się do kuchni.

Tam już zielonek nakładał obiad, więc czarno oki usiadł obok pozostałych przy stole.

- To, emm... Czemu się tak darliście? - brązowo oki zwrócił się do dwójki.

- No, Tom, pochwal się! - powiedział wkurzony rogacz, patrząc na chłopaka w niebieskiej bluzie.

- Ja?! To może ty powiedz wszystkim o co chodzi! Ja bardzo chętnie posłucham! - odgryzł się czarno oki.

- A proszę bardzo! - krzyknął norweg, odwracając się w stronę Edd'a. - A więc, nasz drogi "przyjaciel", - tu zrobił cudzysłów w powietrzu (dop. aut. No wiecie o co chodzi xD). - najwyraźniej jest zbyt TĘPY, by zrozumieć, że nie każdy może lubić to samo!

-.. Chodzi o to, że jesteś gejem? - zapytał po chwili zielonek.

Na to Tord zrobił się cały czerwony, odwrócił się w stronę niebiesko bluzego i krzyknął:

- TY JEBANY SKURWYSYNU!

- Tord, nikt cię nie ocenia. Jeżeli Tom ma jakiś problem, to po prostu nie zwracaj na to uwagi - powiedział spokojnie brązowo oki.

- Ale ja wcale nie mam problemu! To on go ma!

- Wiecie co?! Pierdolcie się wszyscy! Mam was już dość! Idę do starych! -szaro oki nie wytrzymał i wstał od stołu, kierując się w stronę wyjścia.

-No wiadomo. Geja ciągnie do gejów.. - mruknął jeszcze pod nosem czarno oki.

Ale to był jego błąd..

Niezależny || [TomTord]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz