"Sărmanii copii sunt speriați, Yoongi. Oprește-te din a-i traumatiza." i-a reproșat Jin în timp ce a răspuns repede la un apel în așteptare, soneria dându-i deja o durere de cap.
"E vina lor că nu își pot ține mâinile mici și murdare apucătoare departe de punga mea de chipsuri." a oftat Yoongi. "A cui este vina cu adevărat aici?"
Jin și-a dat ochii peste cap și a luat o foaie de hârtie de pe biroul său din lemn. A citit-o și a oftat; un nou copil se va alătura creșei în curând. A închis telefonul și și-a îndreptat ochii în direcția lui Yoongi.
"Avem un nou-venit. Se va alătura în curând, cred. E prietenul lui Hoseok." Jin a răsuflat adânc, auzind țipetele copiilor în spate.
"Prietenul lui Hoseok? Cați ani are?" a murmurat Yoongi, ochii săi mărindu-se puțin la ideea lui Hoseok fiind prieten cu cineva de șase ani."Are 20 de ani."
"Nu vreau!" a strigat Taehyung atunci când mama sa i-a spus pentru a treia oară să își ia papucii. Nu voia să se ducă la o creșă; era obosit și voia să doarmă.
"Ei bine, mergi, indiferent dacă vrei sau nu!" a strigat doamna cu asprime către micuț. Asta doar l-a făcut pe Taehyung să se oprească din criza de furie pe care o avea și să se uite în sus, lacrimile începând să îi umple ochii. A izbucnit într-o avalanșă de lacrimi neajutorate.
"M-am săturat de comportamentul tău, deci te duc la creșă, unde aparții, nicio întrebare." femeia l-a tras pe Taehyung după ea, făcându-l să își scape pisicuța de pluș care avea 'Tae' cusut pe ea.
Băiatul a țipat, încercând să își recupereze prețioasa pisicuță, însă mama sa l-a ignorat. A împins doar brunetul încăpăținat, care se zvârcolea, în mașină, trântind portiera și dibuind cu cheile mașinii pentru a deschide ușa. S-a urcat în locul șoferului și și-a pus centura.
"Pisicuță!" a strigat Taehyung când un alergător a trecut peste plușul mototolit. Persoana l-a studiat și l-a luat de jos, făcându-l pe Taehyung să strige chiar mai mult, dar din nefericire acesta avea căștile în urechi și a alergat mai departe cu plușul la subsioară.
"Taci din gură!" a strigat mama lui Taehyung la el înainte să iasă din parcare și să intre în stradă, lăsându-l pe Taehyung furios și confuz în legătură cu cine i-a luat plușul.
CITEȘTI
Scintilla | Jjk&Kth [română]
Fanfiction- Scintilla; o mică urmă sau scânteie de o anumită calitate sau sentiment a scintilla of sadness - vkook little space~ Toate drepturile îi aparțin lui @-irresistaeble All rights reserved to @-irresistaeble