"O țigară? Ești nebun? Nu îți voi da un băț care dă cancer." A pufnit Hoseok, încercând să facă față unui Taehyung acum mult mai matur, care arăta calm. Taehyung a pufnit, în mod clar iritat de faptul că Hoseok nu voia să îi dea o țigară. S-a așezat pe canapea, holbându-se la Hoseok cu o privire plictisită.
"Știi, îmi place Taehyung mic mai mult." s-a uita Hosek în jos la băiat, care părea foarte inconfortabil. "Jungkook ți-a dat iepurașul acela?" a ridicat el plușul de pe jos, practic inspectându-l. A clătinat din cap și l-a aruncat pe podea. "Nu îl vei mai vedea de acum, în regulă? Deci voi face ceva și gata, bine?" A părăsit camera repede, îndreptându-se spre bucătărie, și s-a întors cu o brichetă în mână.
Taehyung doar a tresărit puțin când Hoseok a aprins lemnele din șemineu. Aceasta a ridicat prețiosul iepuraș plușat într-o mână, legănându-l deasupra flăcărilor. Taehyung a privit, în liniște. Hoseok l-a rotit, a batjocură. Blana gri a iepurașului s-a ars puțin, la lăbuțe.
Taehyung a încercat să se controleze, chiar a încercat de această dată, mușcându-și puternic interiorul obrazului pentru a nu se transforma într-un micuț drăgăstos. Știa că dacă va ajunge un little din nou, va pierde controlul asupra lui Hoseok, și cine știe ce i-ar face acesta? Doar gândul iepurașului arzând era ca un coșmar pentru mintea micuță a lui Taehyung. S-a schimbat imediat, căzând la podea și izbucnind în lacrimi patetice.
"T-te rog nu îl răni pe k-kookie al meu." S-a agățat Taehyung disperat de piciorul băiatului, lacrimi alunecând de-a lungul obrajilor săi, "T-te rog nu o face." A implorat din nou. Mintea lui a zburat la Woozi, care a fost atât de entuziasmat când i-a dat iepurașul, și la povestea iepurașului. Taehyung a strigat când piciorul iepurașului a fost
ars, căzând în șemineu."Kookie, nu!" L-a chemat, plângând cu putere și întinzându-și mâna spre iepurașul care acum ardea din cauza fierbințelii, bumbacul devenind mai întunecat. Hoseok i-a îndreptat mâna de iepurașul de pluș, făcându-l să strige din nou, plângând mai tare. Și-a mușcat mâneca, privind cum Kookie se destrăma chiar în fața sa.
"Nu mai ai nevoie de asta acum, e doar un animal de pluș, Taehyung. Nu ai nevoie de el ca să te simți complet. Te rog înțelege, asta e doar ca să uiți de băiatul care aduce probleme oriunde merge. Doar îți va aduce amintiri, și putem scăpa de ele, ca să nu te simți trist." A încercat Hoseok să explice, "Uite, e mai bine așa, bebe -"
Taehyung a strigat din nou," Nu, nu e tu răule mare!" Taehyung s-a ridicat tremurând, smulgând iepurașul de la băiat și strângând obiectul care ardea la piept, puțină căptușeală căzând din gaura din spatele iepurașului de la piciorul lipsă. S-a lăsat pe covor, îmbrățișând plușul la piept, mici spuspine ieșind printre buzele sale în timp ce încerca să se calmeze după tragedia suferită.
"Bebe, nu e frumos să numești pe cineva așa, știai? Eu încercam doar să te ajut, în regulă? Să nu mai strigi din nou la mine vreodată, niciodată." L-a amenințat Hoseok cu o încruntătură pe față. Taehyung a tresărit, dându-se în spate câțiva pași.
"Ai înțeles?" A întrebat bărbatul cu o voce joasă.
"D-da Hopie hyung, am înțeles..."
Hoseok a oftat, "Nu eram serios, bebe. Eram doar supărat, chiar nu îmi place deloc de Jungkook. Îți voi cumpăra un nou iepuraș de la magazin, în regulă?" Hoseok l-a privit obosit, părând extenuat, deși nu avusese de a face cu micuțul decât pentru mai puțin de o zi.
"Nu vreau unul nou - Hopie hyung." A scâncit Taehyung, îmbrățișând iepurașul aproape de pieptul său, îndepărtându-se ușor de cel în vârstă. Buza sa tremura, corpul său tremurând, de asemenea, o strânsoare ca de moarte asupra iepurașului.
Hoseok s-a uitat la băiatul înfricoșat din fața sa, "Hei, calmează-te. În regulă? Nu eram serios." A șoptit repede în aer. S-a întins pentru a atinge coapsa băiatului, dar acesta doar s-a îndepărtat abrupt, temându-se de a nu fi rănit de hyung-ul său.
Taehyung nu se mai simțise niciodată atât de speriat.
-
a/n: da, și eu vreau să îl arunc pe Hoseok pe geam
CITEȘTI
Scintilla | Jjk&Kth [română]
Fanfiction- Scintilla; o mică urmă sau scânteie de o anumită calitate sau sentiment a scintilla of sadness - vkook little space~ Toate drepturile îi aparțin lui @-irresistaeble All rights reserved to @-irresistaeble