☪️ 5

803 104 61
                                    





"Eu cred că câinii sunt mai buni decât pisicile, sincer." i-a spus Taehyung lui Woozi, care a fost foarte șocat din această cauză. Taehyung îl îmbrățișase pe Jungkook până l-a lăsat fără vlagă, plângând. Copiii din creșă au fost uimiți să vadă un adult plângând ca un bebeluș. Câțiva chiar au râs de el, dar Woozi a stat acolo cu o privire îngrijorată.

"E amuzant să te joci cu pisicile, am una, îl cheamă Fuzzy. Îi place să fugă după micuțul șoarece de jucărie pe care i l-am cumpărat de la magazin. E arat de nebunatic!" a chicotit Woozi, gândindu-se la micuța pisicuță albă și energică fugind prin jur și sărind pe șoarecele de jucărie.

"Îmi doresc să fi avut un animal." și-a țuguiat buzele Taehyung.

"Animalele sunt dezgustătoare uneori, o dată Fuzzy s-a rostogolit prin praf și a mâncat un vierme, sârmanul viermișor micuț. El doar încerca să se miște prin jur." a oftat Woozi, gândindu-se la moartea "viermișorului".

~

" Ce vom face? Nu s-a mai întâmplat niciodată așa ceva. Nimeni nu a mai lăsat un copil aici." și-a masat Hoseok tâmpla.

"Ei bine, în primul rând el nu este un copil." a evidențiat Yoongi, "e mai înalt decât mine."

"Toată lumea e." îl tachinează Jungkook.

"Nu și Jimin." a indicat Yoongi înspre asistent, care și-a lăsat termometrul să cadă jos la menționarea numelui său. S-a întors către ei și părea gata să îi ia la rost pe cei doi, dar un copil mic i-a apucat degetul și l-a tras după el înainte să poate face vreun comentariu cu privire la remarca despre înălțimea sa.

"Nu te atașa de acest copil Taehyung, nu va fi în creșă pentru mult timp. L-am văzut pe Hoseok ducându-l acasă și aducându-l aici, bine?" explică Yoongi, încrucișându-si brațele și uitându-se la Woozi și Taehyung, care discutau serioși despre câini și pisici.

"Sunt drăguți totuși." a chicotit Hoseok, ochii săi devenind două inimi mari în timp ce îl privea pe Taehyung devenind entuziasmat în legătură cu cele mai micuțe remarci pe care le făcea Woozi. Yoongi s-a uitat la el cu o privire acuzatoare, dându-și părul albastru deschis din ochii săi delicați și strălucitori pentru a vedea mai bine.

"Precum spuneam, fără atașamente. Lucrurile merg întotdeauna mai bine în acest mod. Mama lui îl va cere cel mai probabil înapoi, deci fii pregătit să i-l dai." i-a amintit Yoongi, în timp ce Hoseok era pierdut în admiratul copiilor.

"Deja ți-a încălcat regula." s-a alăturat și Jungkook discuției, holbându-se la Taehyung, o frântură de memorie invadându-i mintea. Și-a amintit o mamă strigând cu asprime la copilul ei în parcare. Și-a amintit un copilaș scăpându-și jucăria pe jos, și pe el ridicând-o timid.

A furat de la acest băiat sărman, și uite-l acum aici, cu zâmbete inocente. Îi va da lui Taehyung jucăria înapoi? Nu. Jae avea mai multă nevoie de ea acum oricum, Taehyung avea iepurașul de pluș.

Scintilla | Jjk&Kth  [română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum