☪️ 15

754 99 18
                                    


Ziua următoare a fost o concluzie pentru ziua obositoare, lungă, de dinainte. Jungkook stătea în camera principală de joacă a copiilor, Taehyung se ținea de mână cu Woozi și încă o fetiță mică, Rose. Dansau și se roteau, Taehyung desigur chinuindu-se din cauza diferenței de înălțime. Părea și el destul de supărat în legătură cu asta, de altfel. Își apleca capul pentru a fi mai aproape de ale lor, dar era încă mai înalt.

"Cum a fost ieri? A mers bine cu micuțul nostru tigru?" a întrebat Jimin punând capacul unei sticle, un medicament pentru durere de burtă. Tipul lichid, pe care copiii îl iau în anumite cantități printr-un tub măsurat. "Taehyung, adevăratul Tae, mă sperie uneori," s-a strâmbat el, împăturind o haină udă și punând-o în trusa lui de prim-ajutor. "El pare, neprietenos, spre deosebire de micul nostru TaeTae."

Jungkook a oftat," Mi-a plăcut Tae mare. A fost sensibil, și se simțea ca și cum că are controlul, ca și cum era matur și responsabil, cunoscându-se pe sine. A fost plăcut să îl întâlnesc." S-a holbat la băiatul care acum sărea, energia lui nepărând să se împuțineze vreodată. Acesta a aruncat o jucărie prin cameră, bătând aspru din picioare.

"Mă sperie," a admis Jimin fără expresie. A închis cu grijă trusa de prim-ajutor. "Dar, pe mine mă sperie majoritatea lucrurilor, ceea ce are sens. Care e impresia ta finală, acum că ai experimentat nebuneala care vine împreună cu el? E o așa dulceață mică."

Jungkook și-a împuns obrazul cu limba. În regulă, poate că nu îi plăcea cum Jimin folosea atât de multe alinturi pentru Taehyung. Desigur, băiatul era un little, dar asta nu îl oprea să vrea să îl stranguleze pe Jimin. Își încrucișează mâinile și se întoarce cu blândețe spre asistentă. O fetiță mică cu codițe deranjate a venit în fugă, indicând spre genunchiul ei julit. Jimin s-a lăsat pe nisip, ștergându-l și punând un pansament pe genunchi. Micuța fetiță a chicotit și și-a șters ochii înlăcrimați, dându-i la Jimin o îmbrățișare mare. În regulă, poate că Jimin era minunat și drăguț cu toată lumea.

Fetița a plecat, luând o păpușă cu păr brunet împletit. "Cred că- e ca și cum el e micul meu înger - sau micul meu ursuleț - sau chifla mea cu miere - sau ceva asemănător." A spus Jungkook holbându-se la micuț în timp ce acesta l-a luat pe Yoongi de mână și l-a învârtit prin jur, îmbrățișându-l strâns. Surprinzător, Yoongi l-a îmbrățișat înapoi, îndepărtându-l apoi și ciufulindu-i părul răvășit.

"Sună de parcă ai fi îndrăgostit. " l-a tachinat Jimin, "dar bănuiesc că el chiar e un mic ursuleț pufos. Ăsta e sfârșitul, nu? Adică, ultima zi în care îl vei avea? Nu i-l dai lui Hoseok după asta? Hoseok m-a lăsat fără auz de la cât mi-a povestit despre cum îl va îmbrăca și cum vor face petreceri cu ceai. Era atât de entuziasmat în legătură cu asta."

Jungkook și-a învârtit limba din nou, Taehyung venind acum spre ei ținându-l pe Woozi de mână. S-a așezat pe coapsa lui Jungkook, gâfâind și țuguindu-și buzele. "Ce s-a întâmplat, micuțule om?" a întrebat Jungkook, o mână împingându-i ușor spatele pentru a-l păstra ferm.

"R-rose m-a numit un p-prostuț stupid și nu cred că a f-fost foarte f-frumos!" a plâns el cu disperare, aruncându-și brațele în jurul gâtului lui Jungkook, lăsându-și capul pe umărul său, lacrimi umezindu-i tricoul acestuia. O pereche de ochi privea cu gelozie de la depărtare, perechea care părea inseparabilă făcea această persoană extrem de geloasă.

Woozi părea panicat, brațele sale zbătându-se în timp ce s-a întors spre Jimin, care îl privea cu drag. "E Taehyungie okay?! Plânge - e cel mai bun prieten al meu okay?" l-a întrebat pe Jimin întorcându-și ușor capul spre dreapta. Jimin a încuviințat, atingând nasul lui Woozi și făcându-l să chiocotească.

"Aww, micuța mea brioșă, asta nu a fost foarte frumos așa-i? Rose are nevoie de puțin timp afară, nu-i așa Jimin? Cred că ar trebui să le spui lui Hoseok sau Yoongi" a început Jungkook, trasând cerculețe mici pe partea de jos a spatelui lui Taehyung.

"Hmm, Rose vino aici," a indicat Jimin înspre fetiță mică care își sugea degetul inocent, de parcă nu tocmai folosise un limbaj vulgar cu un alt 'copil'. Ea s-a îndreptat spre ei pe vârfuri. A oftat deranjată, dându-și ochii peste cap în timp ce se apropia de Jimin. "Nu lua atitudinea aia, acum du-te și stai pe scaunul "time-out", domnișoară." i-a spus el strict; alt rostogolit agitat de ochi peste cap. Ea a mârâit și s-a îndreptat spre micuțul scaun albastru care era cu fața la perete din colțul camerei. O pancartă era agățată, scris cu litere albastre "time-out".

Woozi era acum calm, stătea în spatele lui Jungkook frecând spatele lui Taehyung și spunând lucruri ca:" E în regulă, Taehyungie. Rose nu credea cu adevărat asta, ești atât de cool!"

Asta l-a încurajat pe Taehyung, și au plecat după doar câteva clipe, jucându-se fără prostuța stupidă știută și ca Rose; dar ei nu ar fi numit-o în acest mod niciodată de față cu ea.

-

a/n: începe în curând drama hehe

Scintilla | Jjk&Kth  [română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum