☪️ 7

660 101 9
                                    





Jimin a pus două pansamente pe fiecare genunchi al lui Taehyung. Micuțul se simțea incomod cu trusa medicală întinsă pe beton, o fetiță cu codițe de un blond închis rozându-și tricouul, privind curioasă cum Taehyung se smiorcăie încet din cauza "rănii" sale.

Taehyung și-a lipit genunchii de piept, inspectând zona bandajată. Era fericit că sângele a fost curățat; acum era în regulă să se uite la ea.

"Jisoo, du-te înăuntru te rog." i-a spus Jimin fetei, care a încuviințat și a intrat în clădire. "Spune-i lui Rose să- ugh" Jimin a încercat să strige după ea, dar Jisoo dispăruse deja, fără să îi dea lui Jimin șansa de a-i atrage atenția.

"Rose și-a uitat cutia cu prânzul în cutia pentru cutia cu prânzul, și îi spun de fiecare dată înainte să plece că cutia cu prânzul e în cutia pentru cutia cu prânzul, dar e atât de energică încât iese direct afară și își lasă cutia cu prânzul în cutia pentru cutia cu prânzul, mă face să înnebunesc..." murmură Jimin pentu sine, ridicând trusa de prim-ajutor de jos și intrând înăuntru bosumflat.

"Jungkook, un apel pentru tine." a strigat Jin neajutorat din camera de joacă, în timp ce demoni micuți se cațărau pe piciorul său drept, el scuturându-i și îndreptându-se legănat spre biroul din față.

"Woozi, comportă-te frumos cu Taehyung - oh și fără alergat sau veți sta amândoi câte 5 minute afară. " i-a amenințat Jungkook înainte să intre înăuntru pentru a răspunde la telefon.

"Chiar îmi place de Kookie hyung." a admis Woozi, privind leneș în urma bărbatului care mergea înspre biroul din față. A privit în sus șocat când Taehyung a chicotit, spunând 'ew'.

"Nu în felul acela! Doamne, asta e scârbos, yuck." a exclamat Woozi, acoperindu-și gura de parcă ar putea vomita. "Kookie hyung poate fi aspru și rău din când în când, dar e super duper dulce cu orice copil, doar pe adulți se supără uneori."

"Cum l-ai cunoscut?" a întrebat Taehyung, ochii lui Woozi părând să sclipească cu entuziasm.

"Eram la spital cu tăticul meu, prostuțule! Ți-am mai spus asta!" a chicotit Woozi, dar după aceea Taehyung a părut să se rupă de lumea înconjurătoare, ochii săi devenind goi, zâmbetul său dintotdeauna dispărând de pe fața sa, asta îngrijorându-l pe Woozi. Woozi și-a fluturat mâna în fața chipului lui Taehyung; acesta părea înghețat.

"Taehyung? Taehyung? Glumeam! Îmi pare rău, nu intenționam să te jignesc când ți- am zis că ești prostuț, am crezut doar că e ciudat că ai uitat atât de repede! Răspunde-mi!" a început Woozi să plângă, în tot acest timp prietenul său părând a fi tot înghețat. Mâna sa era presată pe genunchiul său, continuând să apese, puternic. Sângele a început să curgă de sub bandajul său.

Capul lui Taehyung s-a întors spre Woozi, pe fața sa apărând o încruntătură. Woozi a început să zâmbească.

"Taehyung, ți-ai revenit!"

"Unde naiba sunt?"

Scintilla | Jjk&Kth  [română]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum