Cum ar reactiona BTS atunci cand in noaptea de revelion rămâneți doar voi doi
RM :Chiar dacă nu arata asta era mai fericit ca niciodata. Era primul an pe care l-ați petrecut împreună, iar acum urma sa aveti primul Revelion petrecut împreună.
Pana aproape de miezul nopții ati dat muzica la maxim si v-ați uitat la seriale.
Cand deja incepe numărătoarea inversă v-ați luat unul pe altul in brate, iar cand s-a făcut fix ora 12 PM v-ati sărutat sub lumina artificiilor.
RM :Sa sti ca te iubesc si anul asta ,zice el râzând
Suga :Era destul de bucuros pentru ca putea trece în noul an alături de persoana pe care o iubea cel mai mult.
A pregătit momentul asta de liniște de foarte mult timp. A aranjat o cină pentru voi doi sub clar de lună.
Cand numărătoarea inversă a început te-a luat pe sus in stil mireasa ,iar cand sa facut ora 12 PM te-a sărutat.
Suga :Anul asta ,ai promisiunea mea ,ca o sa te fac cea mai fericita fata de pe pământul ăsta!
J-Hope :Deși credeai ca doar o stati in fata televizorului ,em nu te-a lăsat nici o clipă. Ati dansat ,ati cântat, mai pe scurt v-ati distrat.
Dansati atunci când se aud de afara focuri de artificii, va uitati mirați la ceas si vedeti ca deja au trecut 2 minute ,Însă instant J-Hope te ia in brate si te sărută
J-Hope :An nou fericit întârziat iubito !
Jin :Voi toata seara ati stat si v-ați uitat la Dan Negru ,însă pe la ora 11 PM deja te plictiseai extrem de tare.
N/T :Jinnie, o sa ma prinda revelionul dormind daca o sa mai stam mult asa!
Jin :Nu-i nici o problemă, haide sa cântăm!
Însă atât de mult ati cântat incat atunci când v-ati uitat la ceas era deja ora 1
Jin :La multi ani prințesa mea!
Jimin :Micuțul asta v-a pregatit un Revelion, doar voi doi ,pe malul mării in Hawaii. Ce sa vrei mai mult de atat? Aveai persoana iubita lângă tine ,pe o plajă superba iar în următoarele secunde urma ca anul nou sa înceapă si sa va prindă îmbrățișati.
În ultima clipă liniștea s-a rupt
Jimin :N/T ,esti singura fata pentru care mi-as da toata viața ,și așa v-a ramane ,încheind propoziția sarutandu-te.
Taehyung :Copilasul asta toata seara te-a ținut mai ceva ca la club. Muzica la maxim ,mâncare cat sa va prindă si revelionul anului 2050 ,și nimic mai mult.
Cand numărătoarea inversă a început, acesta a alergat afara din casa ,tinandu-te de mână ,iar când s-a făcut fix acesta a început si el sa dea cu artificii
Taehyung :Sa sti ca tot asa de saritoare este si iubirea mea pentru tine!
Jungkook :Ați mers împreună la o cabana ,nu foarte departe de oras ca sa aveti parte de intimitate. Toată seara v-ati jucat ca doi copii. Cand numărătoarea inversă a început te-a luat in stil mireasa si te-a dus afara. Iar cand s-a făcut fix si artificiile din întregul oras străluceau pe cerul întunecat acesta te-a sărutat.
Jk :Toate aceste artificii nu iti întrec tie strălucireaVa urez un an nou fericit tuturor ,pentru ca sincer nu stiu daca o sa mai postez ceva după trecerea în noul an!
Sper ca toti sa aveti un an nou plin de bucurie ,iubirea si realizari.
I 💜 you!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!