După cum am zis ,astăzi o să fiu în temă cu cartea cea nouă.
Cum ar fi BTS ca fi de zei... (Nu așa cum is în cartea mea!)
Namjoon :El este fiul Atenei.
~îmbină forța cu înțelepciunea și prudența, exact ca și mama lui.
~el are o înclinație mai aparte față de ea ;el iubește mai mult științele decât filozofia și literatura.
~o fire calmă ,care își alege cu prudență pasul pe care v-a urma să îl facăYoongi :Fiul lui Morfeu.
~iubește să doarmă ,desigur
~iubește noaptea.
~pe scurt iubește tot ceea ce este stăpânit de tatăl său.
~are trăsăturile atât de frumoase ,încât prin puterea pe care o are din partea tatălui său ,încât în visele muritorilor el era reprezentat ca și un prea frumos prinț.Hoseok :Fiul lui Apollo.
~luptă pentru muzica lui
~iubește arta ,mai ales cea a dansului
~Dacă tatăl său are în stăpânire ziua ,atunci el stăpânește lumina soarelui ,deoarece este un băiat plin de fericire ,și luminozitate ,împrăștinând fericire și lumină în jurul lui.Seokjin :Fiul Afroditei
~este mult mai frumos ca mama lui
~se iubește pe sine mai mult decât îi iubește pe ceilalți
~și chiar dacă este frumos în exterior ,el este o persoană frumoasă și în interior, având o fărâmă de iubireJimin :Fiul zeului Eros.
~dulce în așa fel încât orice fată îi pica în plasă.
~cu trăsăturile frumoase ca ale tatălui său.
~adorând să fie iubit de absolut toată lumeaTaehyung :Fiul zeiței Hebe.
~era veșnic tânăr la fel ca și mama lui.
~o fire dulce ,fiind considerat că s-a născut din nectar
~iubește să se comporte ca un copil și să fie drăguț mereuJungkook :Fiul zeului Ares.
~aprig la mânie
~nu îi este frică să dovedească de ce este în stare
~este în stare de orice pentru a dovedi ceva
~de mic a învățat cum să se lupte, plăcându-i acest lucru
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!