Cum ar reacționa BTS când s-ar trezi lângă tine și ai începe să vorbești într-o limbă străină.
Namjoon :S-a trezit dimineata bine dispus ,a vrut să te strângă în brațe ,însă a fost șocat când ai început să vorbești cu el în germană.
-Ce ai pățit fă? S-a reîncarnat Hittler în tine?Yoongi :Dormea liniștit când simte stropi de apă ,și te aude pe tine spunând ceva ,însă neîntelegând ce tot spui acolo.
Se întoarce și observă că tu ești "stropitoarea" ,deoarece vorbeai franceză (deoarece francezii scuipă când vorbesc ,știu ce zic pentru că am fost în Franța și am vorbit cu unii).
-Tu chiar vrei o pedeapsă?
-Je no vuvule (așa a zis un coleg ,așa am scris=>)Hoseok :Se trezește liniștit până te aude pe tine vorbind o altă limbă înafară de coreeană, română sau engleză.
Se apropie mai mult de tine și îți aude accentul ciudat.
-N/T ,ce naiba vorbești?
-Rusă, de ce? ,îi răspunzi tu
-Vrei să îți aduc sticla de vodka ?
-Și un pinguin te rog!Seokjin :L-ai trezit ,din cauză că țipai în somn într-o limbă necunoscută lui.
-N/T!
- Esmeralda, ¿por qué? ¿Qué he hecho mal? (=Esmeralda, de ce? Ce am greșit?)
-Te-ai uitat la prea multe seriale femeie!Jimin :Dormea deoarece era obosit de la atâtea antrenamente pe care le făcea zilnic.
Se trezește și încearcă să te sărute ,însă tu începi să spui ceva băgându-l în dilemă. Nu înțelegea nici măcar un cuvânt.
-Ce limbă mai e și asta ,că dacă ai de gând să continui măcar să folosesc Google Translate.
-Italiană cretinule!
-Mersi!
-Sei stupido? (=Ești prost?)
-Dar tu ai făcut intoxicație cu pizza?Taehyung :S-a trezit când te-a simțit cum te tot întorci ,când faci pe balerina și tot așa.
-Te simți bine?
Răspunsul l-a primit în greacă ,neînțelegând nimic.
-Acum poți să traduci ,femeie nebună ,că sigur ai avut fantezi cu iaurtul grecesc de vorbești iar în limba asta!Jungkook :S-a trezit când tu încă dormeai ,așa că s-a întors spre tine să te sărute pe frunte ,înainte de a se da jos din pat. Din nefericire pentru el erai trează ,iar în momentul ăla te-ai ferit te-ai ferit de el începând să îi vorbește. Tot ce înțelegea el era "Agfjdegbdryg ety h setv" ,dându-și seama că tu vorbești în engleză, doar că aveai accent scoțian.
-Bine, te trimit la nebuni?
-Ho bă ,disperatule!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!