Cum ar reacționa BTS când voi ați avea o relație și ați afla că o să deveniți frați vitregi.
Namjoon :Și-ar pierde puțin calmul însă s-ar calma în momentul în care și-ar da seama că relația voastră nu poate lua sfârșit doar din cauza asta.
Yoongi :Ar fi nepăsător. Totuși e viața părinților voștri și au dreptul să facă tot ce vor ei. Cum amândoi sunteți independenți de ei nu avea cu ce să vă afecteze relația după explicațiile lui.
Hoseok :Acel mesaj prin care a aflat acest lucru la recitit de încă 500 de ori doar pentru că el credea că e doar un vis neplăcut. Din păcate era adevărat ,însă spre fericirea voastră totul a decurs bine. Părinții voștri au fost de acord ca relația voastră să continue.
Seokjin :În mintea lui era totul aranjat. Puțin conta că urma să deveniți frați vitregi, e relația voastră și pentru el e pe primul plan. Tu ești pe primul plan pentru el.
Jimin :La aflarea veștii ar fi extrem de șocat ,începând să se certe cu mama lui din cauza asta. Nu putea să creadă că iubita lui ,cea pe care urma să o ceară de soție, urma să îi devină soră vitregă.
Taehyung :Ar fi trist deoarece știa că cel mai normal ar fi să se despartă de tine ,însă nu putea să își treacă cu vederea sentimentele pe care le are pentru tine. A încercat să se distanțeze de tine ,și să se comporte ca un frate ,însă nu i-a reușit ,nu își poate controla sentimentele.
Jungkook :Ar începea să arunce lucruri și să se certe cu toată lumea. În mintea lui era imposibil acest lucru iar sufletul lui îi spunea că niciodată nu o să poți devenii sora lui deoarece locul tău este alături de el ca viitoare soție.
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!