Cum ar reactiona BTS atunci cand v-ati pierde in pădure, doar voi doi
RM :Ar ramane calm ,până ți s-ar fi făcut tie foame.
-Băăă ,ajutor! Sunt prea tânăr ca să mor!
-Ho bă că țin post!Suga :Ar încerca să caute drumul spre ieșirea din din pădure lăsându-te pe tine să te crizezi.
J-Hope :S-ar urca într-un copac după ce i s-a părut că a văzut un șarpe.
-Hai că nu îi nici un șarpe! Poți să cobori liniștit.
-Dar tu nu ești cumva un șarpe?!Jin :A făcut ceva incantații de-ale bucătarilor, iar mai apoi ați luat-o iar la drum ,iar în jumătate de oră ați ieșit din pădure.
-Ți-am zis că sunt un bărbat care se descurcăJimin :Căuta drumul spre ieșire ,însă nimic.
-Hei ,Jimin, ce este acolo?!
-Unde?!
Cât el s-a întors cu spatele la tine i-ai aruncat cu o castană în cap.
-Tu chiar vrei să experimentezi lucruri noi?
-Precum?
-Să te pedepsesc într-o pădure ,nu știu...Taehyung :Văzându-te pe tine panicată a recurs la metoda ,,mami". Aceasta înseamnă că se urcă într-un copac și strigă cât poate de tare "Mamiii!".
Zis și făcut ,iar în 5 minute ,apare de după un copac mama lui Tae.
-Băi copii proști! Pe acolo era ieșirea! ,zice și le arată cu degetul spre ieșirea din pădure.Jungkook :S-ar pune jos și s-ar gândi cum ați putea ieși din pădure, însă cu tine agitată ,strigând că poate vine ursul peste voi ,el chiar nu putea gândi.
-Nici ursul nu vine la noi când te aude ce prosti scoți pe gură!
*nu vă supărați dacă nu apar ideile voastre chiar imediat, pentru că nu sunt un robot să pot sta să fac 20 de capitole cel puțin*
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!