După cum zice si titlul azi (După ora din Coreea) este ziua lui Tae, a micului nostru extraterestru ,asa ca acest capitol este numai despre el💗
~~30 12.2015~~
Astăzi este o zi speciala, e ziua persoanei mele favorite ,adică lui Taehyung ,prietenul meu cel mai bun din copilărie. Astăzi vreau sa ii mărturisesc absolut toate sentimentele mele. Cu siguranta nu o sa ma creadă o ciudata ,chiar și dacă o sa ma respingă.
Stăteam linistită si imi făceam planuri cum ar trebui să îi zic asta lui Tae, când soneria de la usa se aude. Ma duc la usa ,o deschid si il observ pe el...
-Tae, la multi ani !Ce faci ?
-Daca nu am lângă mine pe cine imi doresc degeaba...
-Tae esti bine ?
-Nu sunt bine, doar o sa fiu...
-Cei? Tae sti ca poti sa imi zici orice!
Atunci băiatul brunet își ridică privirea spre mine ,parca ar fi vrut să mă străpungă.
-N/T, stiu ca ma consideri un frate ,dar nu mai vreau sa traiesc in minciuna! N/T ,te iubesc!
-Tae....si eu te......iubesc
-Vorbesti serios ?
-Da! Am crezut ca mereu o sa ma consideri o ciudata pentru asta !Atunci băiatul din fata mea ma strânge puternic in brate si ma sărută pe frunte
-N/T ,esti cel mai bun cadou pe care l-am avut vreodata!~~30.12.2018~~
Au trecut deja trei ani de când suntem împreună, și doar un an de când suntem căsătoriți si cu doi copii minunați. Totul sa schimbat ,sau ma rog ,aproape totul. El a rămas un idol pentru milioane de fete. Eu m-am angajat ca si stilista lui ,și au apărut cei doi gemeni ,Yongsook si Yujin. Aceștia doi sunt ca doua jucării pe baterii ,stiti ,dinacelea drăguțe, exact ca acelea sunt! Chiar dacă nu au invatat sa meargă în picioare sau sa vorbeasca, plâng și merg in 4 labe toata ziua. Iar Tae, el ii in culmea fericirii ,sincer toata ziua sta cu ei cand nu are repetiții sau concerte. Si daca soseste acasa obosit ,când își vede cei doi copii parca prinde energie.Astăzi ii ziua lui Tae, și organizăm o petrecere nu foarte mare ,doar cu colegii lui ,părinții noștri si prietena mea cea mai bună. Este o zi minunata ,însă sunt un pic supărată ca inca nu a ajuns acasă de la repetiții chiar dacă este deja ora 3 PM!
Oricum ,ma duc sa vad ce fac gemenii noștri și ii observ dormind. Era ceva straniu ,cei doi ingerasi sa doarmă? Ceva e ciudat ,ei niciodată, dar niciodată nu au dormit la prânz! Okey daca tot dorm am timp sa caut ceva haine pentru copii ,dar si pentru mine ,doar nu o sa stam la petrecere in pijamale! Ma îndrept spre camera mea si a lui Tae cand se aude usa de la intrare deschizandu-se. Cobor grabita scările si imi vad soțul mai fericit ca niciodata cu câteva plase in mâini.
-La multi ani iubitule !
-Multumesc jagi, ce fac puisorii noștri?
-Dorm
-Tu glumești?
-Nu, ei chiar dorm
-Bine, o sa isi vada cadoul mai tarziu ,zice zâmbind.
Il strâng în brațe cat pot eu de mult ,chiar dacă nu am cine stie ce forța
-Hei, chiar vrei sa iti turcești cadoul ?zice râzând de mine
-Tu si copii nostri sunteti singurul cadou de care am nevoie!
-Stiam asta, dar ti-am luat o rochie pentru seara asta
-Tu vorbesti serios? Dar nu trebuia ,ma descurcam si daca ma îmbrăcam cu altceva ,mai ales ca eu nu ti-am luat nici un cadou!
-Cum ti-am zis in urma cu trei ani ,tu esti cel mai bun cadou pe care l-am primit vreodata!Cand sa lăsat liniștea între noi doi au inceput sa se auda plansetele celor doi micuți.
-Parca ziceai ca dorm ,ma tachineaza Dar
-Pai au dormit...
Mergem amândoi spre camera micuților si surprinderea noastră a fost ca atunci ca atunci cand cei doi ne-au vazut au strigat "Mama! Tata"
-Ce au zis ingerasii mei? Mama si tata? Chiar am cea mai frumoasă zi de nastere !Cei doi ingerasi ai noștri au inceput sa rada ,având acelasi ras ca a lui Tae
-Ce mai semnat voi doi cu tatăl vostru!
-Seamana si cu tine ,Tu te plângi mai mereu de cate ceva, și așa fac si ei ,imi zice Tae râzând
-Bine, ai castigat !zic eu zâmbind
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanficTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!