Cum ar reactiona BTS la reactia tatăl lui NanamiHyakushiki la MIC DROP( o sa mor ,help😂)
RM :
T/N :"Imi place monstrul ala al rappului sau cum il strigai tu,Namuci. Ii curg mucii sau ii de la părul lui nespalat?"
RM :Bai deci de ce Namuci? Înțelegeam daca imi zicea Zeul Distrugător, DanceMonster, dar Namuci? Serios?
N/T :Ba ,nu fi chitra
RM :Dar mie nu imi curg nici mucii si nu am părul nici de nespălat! Uita-te la tine N/T ,esti mai nespălata ca mine!
N/T :Tu-ti dumnezăii! zici si ii dai cu candela in cap.
N/T :Tu daca taci, sa taci!
Suga :
T/N :"Ba, de drăguț ii drăguț, dar ce-i cu părul ala? Il recunosti de la 2 continente distanța"
Suga :Ia du-te si impusca-te!
Jin :COPIL PROST SI IMBECIL ,ASA TE-AM INVATAT EU SA VORBESTI ?!
Suga :Nu din nou....
J-Hope :
T/N :"Ce a fumat asta? Coca cola? Uita-te ma la el cum da din coada"
J-Hope :Am fumat Sprite, probleme?
N/T :Păi altceva nu mai sti ce sa fumezi
Jin :
T/N :"Asta-i popa?! Are nevoie de barbă! Daca nu, ii dau chelia si burta mea!"
Jin :Nooooo! Nici barbă, nici burta ,nici chelie, ii bine asa! Doar sunt Worldwide Handsome nu WorldWide Santa!
Jimin :
T/N :"Asta ii pe baterii Duracel?"
Jimin :E pe baterii ,sunt pe N/T!
N/T :Jinnnnn! Ajutor ,cheamă exorcistul sa il scape de draci!
Taehyung :
T/N :"Asta ii mai normal ,doamne ajuta. Si mai ii si drăguț"
Tae :Eh normal?! Asta e o jignire! Sunt un extraterestru! Dar macar apreciez ca ma consideră drăguț!
N/T :Ho ba ,vedea in ceata si din aceasta cauza a zis ca esti drăguț.
Tae :Bine ,lasa ca vedem noi cine nu ii drăguț....Jungkook :
T/N :"Ti-a murit frizerul omule?! Du-te si tunde-te ca imediat o sa devii Rapunzel!"
Jk :Ba ,nu aveam părul asa de mare.
Taehyung :RAPUNZEL COBOARA-TI PARUL SA POT VENI LA TINE! striga acesta din grădină, chiar în fața ferestrei
Jk :PARK JIMINNNNN!
T/N -Tatal lui Nanami
Deci ,ca sa înțelegi ce-i cu capitolul asta mai ciudat ca mine. NanamiHyakushiki mi-a zis sa il fac ,și am acceptat ,deoarece stiam ca o sa fie ceva amuzant. O sa mai postez alt capitol tot astăzi.
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanficTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!