Cum ar reactiona BTS atunci cand m-ar întâlni pe mine (v-am zis ca ii capitol la caterinca ,don't judge)
RM :O fata pitică ,brunetă, și cu ochii căprui. Era simpatică, până a început să râdă.
RM :Mai termina odata! Râzi de jumătate de oră asa ,și cred ca toate păsările au emigrat cand te-au auzit!
Azure :Au emigrat toate la tine in cap la cat de înalt esti! Cu picioarele esti aici ,iar cu capul in America de Sud!Suga :In sfarsit a găsit o persoana mai mica la înălțime ca el ,asa ca se bucura ,încercând să facă batjocura.
Suga :Dă-mi bomboana aia a ta!
Azure :Du-te ba de aici! Nu iti dau nimic!
Suga :Vrei ,nu vrei ,tot imi dai!
Azure :Da ,sigurrrr, dracu iti da!
Suga :Pitica nenorocită!J-Hope :Cum adică dansează? Atât a vrut să audă J-Hope ca a luat-o la antrenamente.
Jh :Și mai avem putinnnnn
Azure :Asa zici de 5 ore in pana mea!
Jh :Atentie la limbaj!
Azure :Uite un șarpe chiar acolo!
Jh :UNDE?! *lesina*
~~Cand se trezeste~~
Jh :O SA MI-O PLATESTI AZURE!Jin :Îi place mâncarea?! Perfect. A luat-o sa gătească împreună cu el ,partea rea a fost atunci când a dat foc la oala.
Azure :Se pare ca nu ma pricep doar la ars haine (O sa va zic cândva povestea =) )
Tae sărind din spatele frigiderului :Stiam ,amândoi semănăm!
Azure :Frateee
Tae :Sorooo
Jin :Perechea de gemeni ciudatiiiiJimin :Zâmbește mereu si ii mai pitică decât el? Perfectaaaaa.
Jimin :Și, ce face fata?
Azure :Se da cu capul de pereți și picioarele de tavan ,și mă gândesc la ceva...
Jimin :Bine, la ce te gândești?
Azure :Dacă unu nu se spala acolo jos timp de o săptămână poti sa zici ca are ouăle stricate?
Jimin :Ba ,veniți si reparati-o pe asta fratiilor!Taehyung :Zicea de ea ca ii o fata ca oricare alta ,însă când a vazut cum rade si cat de ciudata poate fi s-a minunat
Tae :SOROOOO, TU ERAI?!
Azure :DA BAAAAAAA!
Tae :UNDE AI FOST PANA ACUM?
Azure :În fabrica de ciocolata a lui Willy Wonka și cântam opera...Jungkook :Mai pitică cu mult ca el, doarme mereu ,urăște matematica ,îi plac jocurile, ce să mai vrei de la ea?
Jk :Spune-mi ceva ce nu stiu despre tine
Azure :Sunt sora lui Tae...
Jk :TAEEEE, NE FACEM CUMNATI!*capitol facut din prostie ,toate descrierile de mai sus mi se potrivesc după spusele prietenilor mei. După tristețe vine bucurie iar mai apoi plânsul drastic ;)*
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!