Cum ar reactiona BTS la Valentin's Day
RM :A încercat să organizeze pentru voi doi o cina romantică. De ce am zis doar ca a încercat?
Pentru ca s-a împiedicat într-o instalație ,și ei bine, odată cu ea nu știu cum a luat si fata de masa după el
RM :Ce pot sa zic? Te iubesc iubito! zice cu toata mâncarea pe el.Suga :Ati mers la un festival împreună ,da ,un lucru foarte straniu ,adică iubitul tău să se miște mai mult decât 5 pasi pe saptamana?
Suga :O sa fie distractiv!
~~După două ore de festival~~
Suga :Sti ca te iubesc? Acum vreau acasa!J-Hope :Ați mers la un restaurant luxos. Toată seara a mers bine pana cand trupa care canta acolo au început cu o melodie mai vioaie. J-Hope s-a ridicat de la masa si a început să danseze pe muzica ,spre amuzamentul celor prezenți
N/T :Termina! Mă faci de ras!Jin :Ziua de facut prăjituri mai bine zis.
Ati stat si ati facut diferite prăjituri, unele in forma de inima ,altele erau simple.
Lucrul cel mai surprinzator a fost cand ai gasit un bilețel pe care scris 《In 10 minute sa fi in dormitor》
N/T :PERVERSULEEE!!!
Jin :Eu ziceam sa ne uitam la un film, iar tu numai la prosti te gandestiJimin :Netflix and chill. Doar ca atat de multa liniste a fost ,încât ati decis voi sa faceti putina galagie.
Jimin :Aishhh! Îi prea...
N/T :TACI BA SI MUTA DULAPUL DUPA CUM TI-AM ZIS!Taehyung :Ati mers la cumpărături, desigur. Jumătate de mall a venit cu voi acasa.
Ti-a cumpărat absolut tot ce ai vrut ,de la haine ,la pantofi, la mâncare, până la căței.
Tae :Sti ca acum vreau si eu ceva bun ,nu?Jungkook :Parissss!
Da. Ati mers la Paris ,capitala dragostei dar și a modei.
Ati mers si la turnul Eiffel ,unde ați făcut mii de poze împreună.
Ati avut o zi excelenta împreună însă s-a stricat spre sfarsit.
Jk :Iubito, vreau ceva...
N/T :Ce vrei?
Jk :Ceva distractiv... în doi..
N/T :Sa îți dau cu facaletul in cap ,asa-i ?
CITEȘTI
Reactions //BTS
Fiksi PenggemarTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!