Cum ar reactiona BTS la simulări
RM :Înțelegea ca trebuie sa înveți pentru ele ,dar nu înțelegea de ce conteaza mai mult ca el.
RM :Ce tara ciudata ai!Suga :Cum adică nu mai dormi cu el din cauza invatatului pentru simulări? Nu poate accepta deloc lucrul asta.
Suga :Nu te duci la nici o simulare! Nu mai înveți nimic! Acum treci la somn in bratele mele!J-Hope :Înțelegea ca sunt destul de importante ,dar mai importante ca timpul cu el ,niciodată!
Jh :Tu vrei sa zici ca o sa stai mai mult sa înveți pentru alea?!Jin :Țipă că un handicapat si iti dădea cu culegerile de matematica in cap.
Jin :Invata copile! Invata! Dacă nu înveți o sa ajungi gropar!
N/T :In primul rand sunt iubita ta ,nu un copil! In al doilea rand ,daca nu ar fi groparii am gasi cadavre la fiecare colt de strada!Jimin :Si-a afisat un botic de tristețe, deoarece micuța lui prințesă petrece mai mult timp sa învețe pentru simulări decât să stea cu el.
Jimin :Dar eu vreau atentieeee! Si iubire! Si afectiune! Nu reciprocele teoremei celor trei perpendiculare!Taehyung :A început să plângă ,tavalindu-se pe podea. Simularile astea is ca o crimă pentru el ,adică tot ceea ce pe tine te supăra normal ca il supăra si pe el.
Tae :Nu simulări!Jungkook :S-a enervat cand te-a vazut ca stai toata ziua sa înveți pentru simulări. La un moment dat deja își iese din sărite si iti aruncă caietele si cărțile pe geam.
Jk :Nimeni si nimic nu ii mai important ca mine, inteles ?!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!