Cum ar reactiona BTS atunci cand ar afla ca inca esti virgin/-a
RM :N/T ,nu iti fa griji ,o sa fie minunat ,o sa simti o mica durere la inceput ,dar dupa o sa te rogi de mine sa nu termin vreodata
N/T :Iubitule ,dar imi e frica ,daca ma fac de ras in fata ta ?
RM :Nu o sa te faci de ras ,stiu asta cu sigurantaSuga :Deci cineva a asteptat cei mai bun...
N/T :Adica ?
Suga :Adica eu. O sa te fac sa tipi de placere ,spatele sa ti se arcuiasca ,iar tu sa ma mai vrei înăuntrul tau.
N/T :Suga ,iubitule ,imi e frica sa nu te dezamagesc...
Suga :Niciodata nu o sa ma dezamagesti ,si mai ales daca esti mai strâmtăJ-Hope :Raza mea de soare ,te-ai pastrat pura pana acum ??
N/T :Pai...
J-Hope :Okey ,okey ,nu ma intereseaza nimic altceva inafara de a te face pe tine sa te simti in al 9-leaJin :CUM SE FACE CA O GOSPODINA ASA DE SPLENDIDA CA SI TINE SA FIE INCA VIRGINA ?!
N/T :Pai ,sti tu.... nu aveam cu cine
Jin :Atunci hai ca rezolvam aceasta problema ,o sa te doara un pic la inceput ,dar sunt sigur ca o sa ai parte de placere pana la sfarsit.Jimin :Babygirl a mea inca e fata mare ? Lasa-ma pe mine sa rezolv aceasta problema!
N/T :Dar nu o sa curga sange ?
Jimin :N/T ,ma faci sa rad ,sti ,totul este cu un sacrificiu. Castigi placere si pierzi un pic de sange ,dar asta doar pentru inceputTaehyung :Parca eu eram extraterestrul dintre noi doi !
N/T :Pai nu am gasit persoana potrivita ,te-ai gandit la asta ??
Tae :Lasa ca rezolv aceasta problema ,doar ai incredere in mine pentru ca totul ii pentru placerea taJungkook :Pur si simplu imi e imposibil sa cred ca cineva asa de perfect ca si tine sa nu fi facut sex niciodata.
N/T :Pai tu esti primul care ma merita
Jk :Oricum ,ai ales bine ,o sa ai niste mici dureri acum la inceput ,dar pana la sfarsit o sa ma implori sa nu termin niciodata ,o sa te urci pe pereti de placere si ,de acum o sa ma strigi "Daddy" ,inteles ?
N/T :Fie cum zici tu daddy
Jk :Se pare ca cineva ii good girl
CITEȘTI
Reactions //BTS
Fiksi PenggemarTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!