Cum ar reactiona BTS atunci cand ati merge in casa groazei.
RM :Te-ai rugat foarte ,foarte mult sa mergeți amândoi in casa groazei, însă el de fiecare dată nu accepta. De ce? Deoarece știa că după acea experiență nici pana la baie nu o sa te mai duci singura.
RM :Esti sigura?
N/T :Da! Foarte sigura!
~~După o oră in casa groazei~~
Iesiti afara de acolo ,iar cand iti vezi umbra începi să urli.
N/T :NAMJOON SALVEAZA-MA DE SATANA!Suga :A acceptat să mergeți în casa groazei doar să nu te mai audă comentând mereu.
Suga :Bine! Mergem!
Nu intrati bine in casa groazei ca un asa zis zombie va iese in cale. Tu ai luat-o la fugă, însă el a rămas pregatindu-se de luptă (Ce ii gresit cu mine?😂)J-Hope :Ati mers in casa groazei doar ca sa scape odata de dorința ta.
Nici nu ați intrat bine în casa groazei ca ati dat peste o bucată de carton pe care era realizat foarte prost un schelete. Însă iubitul tău a început să urle ,speriat de acea bucată de cartonJin :L-ai târât la propriu pana in casa groazei.
Cand ati dat peste un zombie acesta a scos cartea de bucate ,adică biblia lui, si o cruce.
Jin :Stai putin sa caut rugăciunea de exorcizare!
Z :Omule ,nu esti normal!Jimin :Ati cazut amândoi de comun acord sa mergeți în casa groazei.
După o oră ati iesit amândoi mai speriați ca niciodata. Ajungeti liniștiți acasa ,iar lui Jimin ii trebuie la baie.
Jimin :Draga, vi cu mine până la baie?
N/T :Da ,cum sa nu! Vrei sa te tin de cuc cat timp tu te piși?Taehyung :El ti-a propus sa mergeți acolo, iar tu ai acceptat.
Ai iesit de acolo tremurând de frica ,iar Tae zâmbind larg.
Tae :Of, ce speriată esti! Nu te mai las singurica de acum!Jungkook :Ai pierdut un pariu ,asa ca ai fost obligată să mergi in casa groazei alături de iubitul tău.
Tie iti era foarte frica însă el te strânge în brațe chiar înainte să intrați.
Jk :Nu o sa plătești nimic! Iti promit ca o sa bat orice stafie pentru tine.
După ce iesiti din casa groazei tu erai veselă, si chiar nu ti-a fost frica deloc. Jungkook însă....
Jk :N/T ,trebuie sa cumpărăm niste capcane pentru fantome!
N/T :De unde naiba capcane pentru fantome ?
Jk :De la Suga, normal!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!