Cum ar reactiona BTS atunci cand ar concura la Romanii au talent?
RM :S-ar duce încrezător pe el.
RM :Am venit sa va arat talentul meu! Mai exact sa stric orice!
Mihai :Hai ca esti culmea! zice și apasă pe buton însă acesta nu merge.
Încearcă si ceilalti si nimic, niciunul dintre butoane nu functioneaza.
RM :Eu v-am zis ca stric orice!Suga :Urca pe scena ,alături de un pat pe care se întinde si adoarme.
Andra :Alo! Trezește-te!
Suga s-a trezit iar mai apoi a început să înjure pomenind toți sfinții din calendar in mai putin de un minut.J-Hope :A început să danseze pe scena coregrafia de la Fake Love ,iar Mihai se tot strâmba la el.
J-Hope :Ce ai omule de ai fata aia? Ai mâncat ceva stricat?Jin :A urcat pe scenă alături de o tigaie si o cruce. Poate lumea din sala se uită puțin ciudat la el ,iar mai apoi a început să vorbească în ceva limba neidentificată.
Andi :Mai bine pleci!
Jin :Serios? Mă dati afara?!
Andi :Da!
Jin scoate din buzunar un butoi cu apa sfințită pe care il toarnă în capul juratiilorJimin :Doar intra pe scena si deja primește butonul de aur.
Andra :Pui pe tine să nu te deochi la ce frumos esti! În finala cu tine!Taehyung :A urcat pe scenă însoțit de garderoba sa Gucci.
Andi :Domnule ,parada modei ii la trei studiouri depărtare de noi!
Tae :Am venit să vă arăt Defapt cat de magic is
Mihai :Daaa, sigur!
Atunci Tae si-a chemat rudele extraterestre.Jungkook :Intra pe scena si toti se leagă de el.
Mihai :Mă copile ,fugi acasa!
Jungkook a început să plângă iar Jin apare furios pe scena
Jin :Voi imi răniți copilul ,hă?!
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!