Cum ar reacționa BTS la ora de fizicuță
Atenție! Este posibil să aveți o criză de râs! V-am avertizat:>
Namjoon :Ora de fizică ,încă o știință pe care, al nostru lider o iubea.
Desigur, până a intrat profesoara în clasă.
-Bună ziua copii ,astăzi o să facem fizicuță ,pentru că trebuie să știm puțină fizicuță deoarece ne ajută extrem de mult ,și e păcat să mori și să nu ști fizicuță *zice cu o voce de vrăjitoare*
Namjoon se uită puțin mirat la ea iar apoi baba îl strigă să iasă la răspuns.
-Ce este regula burghiului? ,îl întreabă profesoara
-Ce naiba mai e și aia?
-SĂ ÎI DAI 0! ,țipă profa.
Până la finalul orei Namjoon a rămas traumatizat.Yoongi :Încă o oră fără rost pentru el.
Îl scoate profesoara la răspuns.
-Spune-mi ce ști despre înmulțirea unui vector cu un scalar
-Nu știu nimic ,spune Yoongi și îi aruncă un șervețel în față și apoi iese pe ușă.Hoseok :Săracul era deja traumatizat ,stătea într-un colț al clasei încercâmd să nu o vadă pe aia de fizicuță deoarece el credea că femeia o să îi strice aura de bună dispoziție. Desigur ,avea dreptate ,adică și icoanele cădeau de pe pereți când intra femeia în clasă.
Seokjin :Deoarece ,profesoara ascultă în fiecare oră și te ascultă chiar și din ceea ce trebuie să faceți la facultate ,la scos pe Jin în față la tablă.
-Spune-mi regula burghiului, spune femeia cu voce de vrăjitoare.
Jin își scoate crucea și îi dă cu ea în cap.
-Să moară toți dracii din săraca femeie! ,spune el și îi face cruce.
-SĂ ÎI DAI 0 PENTRU ASTA! ,țipă ea
Jin scoate sticluța cu apă sfințită de urgență și o udă pe profesoară cu ea.
-Doamne, scoate-i dracii!Jimin :Se aștepta ca pe ușa clasei să intre o bunăciune ,dar când a văzut că intră o babă plină de draci, mai antică decât Mesopotamia și cel mai probabil are autograful lui Iisus pe baston ,a zis că se aruncă pe geam direct în cap.
-Cu ce am greșit eu să am profesoară o astfel de mumie?!Taehyung :Stătea cuminte ,în banca lui ,și încercând să înțeleagă ce zice femeia acolo.
Desigur ,e misiune imposibilă să înțelegi ceva ,de parcă vorbește în ceva limbă antică de mult pierdută ,nu că ar fi imposibil ,adică nici dinozaurii nu au înghițit-o.
Îl scoate profesoara la tablă și desigur începe să îl întrebe ceva în limba ei.
Tae se uită pierdut la ea ,iar ea se uita la el de parcă ar fi vrut să își scoată ghearele.
-Păi e posibil să nu ști fizicuță? Chiar așa? ,îl întreabă profa
Tae se teleportează pe Marte.
-Măcar aici am scă-...
-PENTRU ASTA PRIMEȘTI UN 0!Jungkook :Era speriat. Doar prezența ei făcea ca ferestrele să se închidă ,curentul să se ia ,icoanele să cadă de pe pereți ,temperatura scade și deja parcă auzi cum țipă de pe hol "Să-i dai 0!".
Profa stă la catedră, privindu-i pe toți cum stau speriați în băncile lor ,rugându-se ca o minune să se întâmple.
Spre nefericirea lui Jeon Jungkook a ajuns la răspuns în față.
-Spune-mi ce este vectorul viteză.
Jungkook nu mai stă pe gânduri și o ia pe profesoară și o aruncă pe geam.
-Piei satană!
Atunci apare Jin.
-Mă copil imbecil ,așa te-am învățat eu să vorbești?! ,îi dă cu tigaia Delimano în cap.
CITEȘTI
Reactions //BTS
FanfictionTitlul spune tot ce era de spus. Totul este pentru divertisment ,nu pentru denigrarea membriilor din BTS Daca nu suferi continutul cu tenta sexuala, nu citi cartea!